  • 1. Data: 2014-03-02 19:51:38
    Temat: Pirat między Krynicą, a Grybowem...
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@n...wp.pl>

    Chyba nie było:

    http://www.cda.pl/video/11445376/Szalony-rajd-bogacz
    a-w-Maserati

    Kopia:

    https://mega.co.nz/#!Nk4jTKRR!65X50ocAQq-1vtaLAQXxle
    ASs_XpQzg_DNZhEm-BYro

    --
    GT

  • 2. Data: 2014-03-02 20:13:31
    Temat: Re: Pirat między Krynicą, a Grybowem...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 02.03.2014 19:51, Grzegorz Tomczyk pisze:
    > Chyba nie było:
    > http://www.cda.pl/video/11445376/Szalony-rajd-bogacz
    a-w-Maserati

    Ciekawe ile takich aut jest w PL i jak łatwo będzie go Policji wytropić :)

    --
    anacron
    aba/

  • 3. Data: 2014-03-02 20:26:10
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-02 19:51, Grzegorz Tomczyk pisze:
    > Chyba nie było:
    >
    > http://www.cda.pl/video/11445376/Szalony-rajd-bogacz
    a-w-Maserati

    Od oglądania momentami mi się ciepło robiło ;)
    Ale zazdroszczę tylko jednego w takich autach - możliwości bezpiecznego
    wyprzedzenia tira na drodze. Bo trwa to chwilę a nie czekasz "na
    lotnisko" aby to wykonać bezpiecznie. No ale autostrad i ekspresówek
    coraz więcej u nas.

    Pozdro

  • 4. Data: 2014-03-02 20:28:34
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 02 Mar 2014 20:13:31 +0100, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >Ciekawe ile takich aut jest w PL i jak łatwo będzie go Policji wytropić :)

    Niektórzy wiedzą które to auto.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2014-03-02 20:48:45
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2014-03-02 20:13, anacron pisze:
    a-w-Maserati

    > Ciekawe ile takich aut jest w PL i jak łatwo będzie go Policji wytropić :)

    Przecież widać jego rejestracje "KO GTS" na filmie
    http://www.cda.pl/video/11521957/Polski-bogacz-w-Mas
    erati-dostaje-baty
    00:41

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 6. Data: 2014-03-02 20:53:53
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 02.03.2014 20:28, jerzu pisze:

    > Niektórzy wiedzą które to auto.

    Ja nie wiem, ale i jakoś nie pałam wielka chęcią zdobycia tej wiedzy, bo
    nie jest mi do niczego potrzebna. Autko fajnie bryka. Film poza głupotą
    kierowcy dowodzi wprost, że większa moc to większe bezpieczeństwo (np.
    przy wyprzedzaniu ciężarówek na takich drogach), a więc OC powinno być
    chyba tańsze... :)

    --
    anacron
    aba/

  • 7. Data: 2014-03-02 21:01:27
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 02.03.2014 20:48, hisjusz pisze:
    > Przecież widać jego rejestracje "KO GTS" na filmie
    > http://www.cda.pl/video/11521957/Polski-bogacz-w-Mas
    erati-dostaje-baty
    > 00:41

    Ale to inny film, a ja nie szukałem. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 8. Data: 2014-03-02 21:49:06
    Od: tá´Ź

    jerzu wrote:

    > Niektórzy wiedzą które to auto.

    Wiesz, ile to ma mocy? Bo z filmu sprawia wrażenie mocno tuningowanego.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 9. Data: 2014-03-03 00:59:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Grzegorz Tomczyk wrote:
    > Chyba nie było:
    >
    > http://www.cda.pl/video/11445376/Szalony-rajd-bogacz
    a-w-Maserati

    1. jazda z taką prędkością po takich drogach to wielka głupota, sarenka na
    drodzę albo dzik i po maserati oraz możliwe ze i po kierowcy. nie
    wspominająć o traktorz który mu sie by właczył do ruchu z bocznej uliczki.

    2. wyprzedzał całkiem rozsądnie... daj boże aby inni popierdalacze tak
    wyprzedzali
    90% popierdalaczy tam gdzie on czekał na dogodny moment to by
    wyprzedzało, bo jak nei widac drogi to znaczy że można jechać :)

    3. Chłop ma taką brykę i nie stac go na pożądną kamerkę :)

  • 10. Data: 2014-03-03 09:21:26
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-03-02 19:51, *Grzegorz Tomczyk* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:
    > Chyba nie było:
    >
    > http://www.cda.pl/video/11445376/Szalony-rajd-bogacz
    a-w-Maserati

    Ponad 4 minuty podwójnej ciągłej na przyspieszonym filmiku - masakra

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om