  • 11. Data: 2016-12-19 08:53:59
    Temat: Re: [PILNE] TVP -awarie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Budyń napisał:

    > no ok - ale czy ktos widzial te zaniki sygnału. U mnie było ok.

    Ku...i podobno widział. W tej sutuacji powinien zgłosić to do
    Emitela (nie wiem czy mają jakiś BOK) -- tam by uzyskał informacje.
    No chyba że faktycznie teraz już kto inny odpowiada za jakość emisji.

    Jarek

    --
    W telewizji czterej znawcy
    Od nawozów i od świata

  • 12. Data: 2016-12-19 09:04:35
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Budyń" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 19 grudnia 2016 03:09:14 UTC+1 użytkownik Zenek
    Kapelinder napisał:
    > Jaja sobie robisz a to powazna z punktu widzenia panstwa sprawa.

    no ok - ale czy ktos widzial te zaniki sygnału. U mnie było ok.

    Według Emitela problem dotyczył tylko obszarów na granicach stref, czyli
    mało kto zauważył problemy:

    http://www.emitel.pl/aktualnosci/aktualnosc-pojedync
    za/?tx_ttnews%5Btt_news%5D=76&cHash=9964ddbf49aae6b1
    ac323cb8045b164b

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2016-12-19 09:52:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 18 Dec 2016 18:09:13 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > cienka. W 1939 radio uratowalo zycie wielu ludziom bo z niewielkim
    wyprzedz
    > eniem wiedzieli kiedy schowac sie w piwnicach.

    Rotfl, w 1939 radio było jedno, a teraz jest telewizji multum.
    Sądzisz, ze na polo tv przerwie swój program by nagrać Wazny
    Komunikat Mózgu Państwa?

    --
    Marek

  • 14. Data: 2016-12-19 09:55:53
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-12-19 o 09:52, Marek pisze:
    > wyprzedz
    >
    > Rotfl, w 1939 radio było jedno, a teraz jest telewizji multum. Sądzisz,
    > ze na polo tv przerwie swój program by nagrać Wazny Komunikat Mózgu
    > Państwa?

    z tym "Mózgiem" to żeś pojechał :)

    a.

  • 15. Data: 2016-12-19 10:22:20
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 2016-12-19 o 09:04, yabba pisze:

> [...]
    > mało kto zauważył problemy:
    >
    > http://www.emitel.pl/aktualnosci/aktualnosc-pojedync
    za/?tx_ttnews%5Btt_news%5D=76&cHash=9964ddbf49aae6b1

    Emitel sobie może pisać. Problem w tym, że do tej pory nie było takich
    awarii, a tu nagle jak zadyma w sejmie i próby podburzania ludzi, to
    telewizja publiczna szwankuje w całym kraju. Z tego co mówili, to ABW
    dawno zawiadomione. U mnie też było bez problemu, choć nadajnik z
    którego odbieram jest wymieniony w tych z problemami. Tylko że ja
    mieszkam blisko nadajnika. Wyłączyć sygnału całkiem by nikt nie mógł, bo
    to by było bezdyskusyjne. Może ktoś coś próbował i czeka na reakcję
    państwa na ile sobie można pozwolić :P

  • 16. Data: 2016-12-19 10:41:52
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    yabba pisze:

> [...]
    > czyli mało kto zauważył problemy:
    >
    > http://www.emitel.pl/aktualnosci/aktualnosc-pojedync
    za/?tx_ttnews%5Btt_news%5D=76&cHash=9964ddbf49aae6b1

    -- Panie władzo, ci tam z naprzeciwka, Kopyszczakowie, to wstydu nie
    mają, nago po mieszkaniu chodzą i zgorszenie publiczne sieją!
    -- Pokażcie no obywatelko Dziamdziaszewska... Przecież tu nic nie
    widać, nawet okna Kopyszczaków nie da się stąd zobaczyć.
    -- A bo to panie władzo trzeba stanąć na tym taboreciku, potem kolanem
    na parapecie, odsunąc paprotkę, i trzymając się tej rurki wychylić się
    przez okno. Bezwstydnicy jedni! Do sądu ich podam!

    Oczywiście Ku...i (czy inny Kogutkowski) ma swoje sposoby żeby zauważyć.

    Ale tak sobie teraz myślę, że chłopisko może wie więcej od nas i swoją
    rację ma. Nie wiem kto w końcu realizuje ustwę o podsłuchiwaniu łącz,
    być może ABW. A jeśli robi to bez wprawy, to możliwe są przesunięcia
    prowadzące do zerwania synchronizacji czasowej równoległych transmisji.
    W takim razie faktycznie trzeba pretensje składać do nich.

    Jarek

    --
    A tu zagłuszaczki
    ten kurewski poryk

  • 17. Data: 2016-12-19 11:20:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello szod,

    Monday, December 19, 2016, 10:22:20 AM, you wrote:

> [...]
    > mieszkam blisko nadajnika. Wyłączyć sygnału całkiem by nikt nie mógł, bo
    > to by było bezdyskusyjne. Może ktoś coś próbował i czeka na reakcję

    ,,Polacy zaatakowali radiostację gliwicką"

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2016-12-19 11:32:24
    Od: "as" <N...@p...onet.pl>

    > Ciekaw byłem bo w TVP Info lekko histeryzowali
    > z tego co ostatnio mówili to całe MUXy zdychały - akurat te z TVP

    No na razie nikt nie potwierdził.

    Ja zaobserwowałem tą przerwę (podkarpacie). Trwała kilka minut. Godziny
    niestety dokładnie nie pamiętam, ale gdzieś w okolicach wpół do ósmej albo
    dziewiątej. Czarny ekran na całym muxie - siła sygnału 100%, jakość 0%.
    Myślałem że to problem z instalacją zbiorczą w bloku, ale pozostałe dwa muxy
    działały normalnie. Problem musiał być w dosyle sygnału do nadajnika.

  • 19. Data: 2016-12-19 11:33:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    szod pisze:

    > Emitel sobie może pisać. Problem w tym, że do tej pory nie było
    > takich awarii,

    Nie mam telewizora, czasem coś u ludzi obejrzę. Rzadko. Ale skoro
    nawet ja widziałem wcześniej takie "awarie", to znaczy, że jednak
    się zdarzają.

    > a tu nagle jak zadyma w sejmie i próby podburzania ludzi, to
    > telewizja publiczna szwankuje w całym kraju.

    W całym kraju?! Znaczy, że ci co mówią, że nie zauważyli, kłamią?

    > Z tego co mówili, to ABW dawno zawiadomione.

    Może wiedziało od samego początku?

    > U mnie też było bez problemu,

    Hmm...

    > choć nadajnik z którego odbieram jest wymieniony w tych z problemami.

    No to w takim razie Emitel kłamie.

    > Tylko że ja mieszkam blisko nadajnika. Wyłączyć sygnału całkiem by
    > nikt nie mógł, bo to by było bezdyskusyjne. Może ktoś coś próbował
    > i czeka na reakcję państwa na ile sobie można pozwolić :P

    No to wracamy do tematyki grupy. W Warszawie jest właśnie taka sytuacja,
    że tego typu zdarzenia mogą być odczuwane przez wielu odbiorców. Mamy
    mały nadajnik na PKiN i duży w Raszynie. Oba na tych samych kanałach.
    W takich sytuacjach synchronizacja jest niezbędna, i nie ma znaczenia,
    że ktoś mieszka blisko nadajnika. A czy akurat w Warszawie tak było?
    Tego nie sprawdzałem w Emitelu, bo nie mam po co. Zresztą Kurski mnie
    w tym wyręczył.

    --
    Jarek

  • 20. Data: 2016-12-19 12:58:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >Jaja sobie robisz a to powazna z punktu widzenia panstwa sprawa.
    >Telewizja to nie tylko kabarety bez wgledu na to czy w okraglym czy
    >prostokatnym studiu krecone.
    >Jak sobie wyobrazasz mobilizacje jak radio i telewizja nie dziala,
    >albo powiadomienie o przewidywnym kataklizmie.

    Jak w 1981 ?
    Kto mial byc zmobilizowany, ten byl, a telewizje wylaczyli ...

    Ale masz racje - wazna dla panstwa, bo gdzie by politycy zdobywali
    popularnosc :-)

    J.