  • 21. Data: 2016-12-19 13:09:17
    Temat: Re: [PILNE] TVP -awarie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Jak w 1981 ?
    > Kto mial byc zmobilizowany, ten byl, a telewizje wylaczyli ...
    >
    > Ale masz racje - wazna dla panstwa, bo gdzie by politycy zdobywali
    > popularnosc :-)

    "Bo telewizja to nasze okno na świat" -- dla Mordeczki to też ważna
    sprawa. Najważniejsza. Bo skąd by czerpał te swoje mądrości?

    --
    Jarek

  • 22. Data: 2016-12-19 13:11:14
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 18.12.2016 o 18:12, John Smith pisze:

    > Nie będą, przecież Tusk pozwolił nie płacić. A wręcz nakazał.

    Ale już nie rządzi.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 23. Data: 2016-12-19 13:20:53
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 19-12-2016 13:11, Mario wrote:

    > Ale już nie rządzi.

    Już nie rządzi, ale prawo dalej obowiązuje. :)
    Duch Tuska wiecznie żywy. :D

  • 24. Data: 2016-12-19 14:46:28
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 18.12.2016 o 16:43 ""Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz <Wojtiuk">>
    pisze:

    > Jak to konkretnie wygląda
    > tylko TVP, czy całe pakiety?

    https://satkurier.pl/news/154654/11-nadajnikow-mux-3
    -z-zakloceniami.html

    --
    SW3
    ----

  • 25. Data: 2016-12-19 17:01:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 19 Dec 2016 09:55:53 +0100, Artur Miller <n...@n...com>
    wrote:
    > z tym "Mózgiem" to żeś pojechał :)

    Swoją drogą, ciekawe czy służby mają wjazd w każdy strumień muxa, by
    w razie konieczności nadać komunikat na "każdym kanale", bez względu
    na, to co obywatel akurat ogląda.

    --
    Marek

  • 26. Data: 2016-12-19 17:50:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    >Swoją drogą, ciekawe czy służby mają wjazd w każdy strumień muxa, by
    >w razie konieczności nadać komunikat na "każdym kanale", bez względu
    >na, to co obywatel akurat ogląda.

    W Emitelu moze i maja, ale Emitel nie jest obowiazkowy ... ale tez
    chyba nie ma konkurencji obecnie.

    Ale masa ludzi oglada przez satelity, to chyba jednak lepiej sie
    zwrocic do odpowiednich redakcji.
    A wtedy sie pewnie okaze, ze wiele programow to leci z serwera i nawet
    nie ma redaktora dyzurnego, ktory moglby szybko zareagowac.

    Skorzystac z innych operatorow i wyslac wszystkim SMS, czy skorzystac
    ze sprawdzonych metod i wlaczyc syreny ?
    Chyba jeszcze w duzych miastach sa :-)

    J.

  • 27. Data: 2016-12-19 18:24:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 19 Dec 2016 17:50:59 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Skorzystac z innych operatorow i wyslac wszystkim SMS, czy
    skorzystac
    > ze sprawdzonych metod i wlaczyc syreny ?
    > Chyba jeszcze w duzych miastach sa :-)

    Do SMS takie narządzia to są już wdrożone i każdy wojewoda w
    przypadku klęski czy ataku atomewgo może wyslac smsy llasy 0 do
    wszystkich,
    W przypadku TV tylko n obiło mi się, ze miało być coś v takiego
    wdrożone.

    --
    Marek

  • 28. Data: 2016-12-19 20:07:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > W Emitelu moze i maja, ale Emitel nie jest obowiazkowy ... ale tez
    > chyba nie ma konkurencji obecnie.
    >
    > Ale masa ludzi oglada przez satelity, to chyba jednak lepiej sie
    > zwrocic do odpowiednich redakcji.

    Nie wiem co ludzie oglądają (teraz chyba 20% widowni dla jednego
    programu to sukces), ale załatwienie sprawy przez redakcje też
    może być trudne. Kiedyś (dawno temu) robiłem w tej branży --
    zdziwiło mnie, że nawet jak się chce program nadawć przez kabel
    lub stelitę, to i tak trzeba koncesji. To taki relikt komuny,
    ustawodawca niemógł sobie wyobrazić, że jakaś telewizornia może
    być poza państwową kontrolą. Tyle że transponder może wynająć
    każdy, dosył zrobić z innego kraju -- a wtedy KRRiTV może mu
    nafiukać. Nie wiem jak dzisiaj dziłaja polskie wydania animal
    planetów i nationalów geografików -- może mają koncesje i redakcje
    w Polsce, może nie.

    > A wtedy sie pewnie okaze, ze wiele programow to leci z serwera
    > i nawet nie ma redaktora dyzurnego, ktory moglby szybko zareagowac.

    Gdyby chociaż szło z Polski, to bybyło łatwiej. Ale nie pierwszy
    to przypadek, że gdy kto chce większej kontroli, traci ją całkiem.

    > Skorzystac z innych operatorow i wyslac wszystkim SMS, czy
    > skorzystac ze sprawdzonych metod i wlaczyc syreny ?
    > Chyba jeszcze w duzych miastach sa :-)

    Narzędzie do SMS-ów jest. Z tym że tu się pojawia problem: w SMS
    trzeba konkretnie, najlepiej jeśli wszystko zmieści się 160 znakach.
    A wszystkie orędzia, co to je do tej pory puszczli na wszystkich
    dostępnych kanałach miały to do siebie, że po wysłuchaniu człowiek
    wiedział tyle, co i przed. Czcza gadanina.

    Natomiast co do syren... hmm... dziesiątki razy słyszałem. Zawsze
    z okazji rocznicy lub ku czci. Nigdy w innej sytuacji. Nie wiem
    co robić, gdy zawyje. Nigdy nie myśle, że coś się stało. Najwyżej
    jakaż dziś rocznica.

    Jarek

    --
    Przez chwilę myślałem, | Pisałaby by prasa,
    Może coś się stało, | We wszystkich gazetach,

  • 29. Data: 2016-12-19 20:25:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości
    Pan J.F. napisał:

> [...]
    >lub stelitę, to i tak trzeba koncesji. To taki relikt komuny,
    >ustawodawca niemógł sobie wyobrazić, że jakaś telewizornia może

    Ale to calkiem postkomunistyczna ustawa byla.

    >Tyle że transponder może wynająć
    >każdy, dosył zrobić z innego kraju -- a wtedy KRRiTV może mu
    >nafiukać.

    Eee tam - zamknie redaktora naczelnego, przytrzyma rok, zajmie konta w
    banku/nie pozwoli przelewac i sie szybko skonczy nielegalna emisja :-)

    Poza tym to ma chyba tez inne aspekty - np nie moze taki operator
    kablowy odmowic transmisji TVP czy Polsatu ... za to chyba nie wolno
    mu transmitowac programow bez koncesji (hm, moj transmituje BBC, NBC,
    Niemcow i Rosjan).

    >Narzędzie do SMS-ów jest. Z tym że tu się pojawia problem: w SMS
    >trzeba konkretnie, najlepiej jeśli wszystko zmieści się 160 znakach.

    "Wazna wiadomosc - obejrzyj TVP1 lub posluchaj Polskiego Radia".
    I jeszcze sporo zostalo.

    >Natomiast co do syren... hmm... dziesiątki razy słyszałem. Zawsze
    >z okazji rocznicy lub ku czci. Nigdy w innej sytuacji. Nie wiem
    >co robić, gdy zawyje.

    Wlaczyc telewizor ?
    Gorzej, jak pradu juz nie bedzie :-)

    Ale one moga obudzic w srodku nocy, a to tez wazne, jak sie np
    cysterna z chlorem wykolei.

    J.

  • 30. Data: 2016-12-19 20:45:20
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-12-19 o 08:41, Budyń pisze:

    > no ok - ale czy ktos widzial te zaniki sygnału. U mnie było ok.
    Przecież Ci napisałem że u mnie nie działało.

    --
    Pozdr

    Janusz_k