  • Date: Thu, 16 Sep 2010 19:01:23 +0200
    From: BAREK <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: PECET do media center

    Dzień Dobry,
    Czy ktoś mi coś podpowie w temacie dobru PC na Media Center;
    -chodzi o ładną, niedużą i cichą obudowę do postawienia obok TV(do tego
    najlepiej czarną :-) ),
    -HDMI i dobra karta audio/wyjście audio na pokładzie,
    -napęd Blue-Ray,
    -tuner radia i ewentualnie TV naziemnej/także cyfrowy plus ewentualnie
    opcja nagrywania, aczkolwiek obok będzie stał tuner TV SAT z nagrywaniem ;-)
    -Windows lub Linux z nakładką szybkiego uruchomiania mediów;
    -oczywiście też możliwość odtwarzania wszelkiego typu multimediów z
    internetu i zasobów LAN; DLNA, YouTube, radia i TV
    internetowe-zastanawiałem się nad sprzętowym odtwarzaczem jednak taki
    zawsze nie wszystko może, natomiast mając Windows lub Linux na pokładzie
    zawsze można nowe sterowniki,kodeki dograć, zrobić upgrade.

    Chciałbym, aby to chodziło sprawnie, i w miarę możliwości szybko
    startowało i dało się obsługiwać pilotem; użytkowanie tego jako
    normalnego komputera będzie raczej marginalne, nawet przeglądanie WWW to
    zazwyczaj było by kilka podstawowych serwisów informacyjnych.

    Czy są takie kompletne gotowe rozwiązania?

    Bartek