  • Data: 2010-03-17 14:08:29
    Temat: Opel Vectra C kombi - zawieszenie - prawy przód - coś stuka
    Od: fred <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W zeszłym tygodniu w zimny poranek przetaczałem się po parkingu. Po
    przejechaniu przez niewielką dziurę prawą stroną coś metalicznie
    stuknęło. Podejrzewałem kamień wylatujący spod koła, który mógł
    uderzyć o podwozie. Wysiadłem i że żadnego kamienia nie widziałem, to
    pomyślałem sobie że może szczęka hamulcowa puściła z hukiem.

    Dzisiaj jednak zauważyłem, że po prawej stronie z przodu coś stuka.
    Stuki uwidaczniają się po przejechaniu po większej nierówności takiej,
    że samochód musi się przechylić na prawą stronę. Małe nierówności są
    ciche.

    Może tam z przodu jest sprężyna od McPersona i ona pękła na zimnie ?
    Macie jakie inne pomysły przed wyjazdem do mechanika ?

    Jaki w Katowicach możecie polecić serwis do Opla ?

    Dzięki i pozdrawiam
    Andrzej