eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOpel Vectra C kombi - zawieszenie - prawy przód - coś stuka › Re: Opel Vectra C kombi - zawieszenie - prawy przód - coś stuka
  • Data: 2010-03-20 18:22:51
    Temat: Re: Opel Vectra C kombi - zawieszenie - prawy przód - coś stuka
    Od: "qqq66" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Auto ma przebiegu 83 000. Przebieg oryginalny. Czy takie usterki w
    tych autach to normalne ??
    W Civicu VI generacji leję tylko paliwo, wymieniam płyny i nic się
    nie dzieje. Po 110 kkm wymieniłem rozrząd. Ot cała inwestycja ;-)

    W VC to normalne (obok padającego CIMu, maglownicy i sprzęgła/dwumasu),
    dowiedziałem się ma przeglądie gdy mi majster powiedział,zacząłem szperać
    po necie; moja też pękła na samym dole, nawet niezauwazyłem, nic nie stukało
    itp., tylko prawy przód jest 1cm niżej, praktycznie niezauważalne (o ile
    wiadomo czego szukać); cena za szt oscyluje w granicach 200zł

    Jeśli kumasz coś z angielskiego to zobacz tutaj jakie niespodzianki
    niektórzy mieli:
    http://www.vectra-c.com/forum/showthread.php?t=42800
    &page=40