    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Omijać Orange
    Date: Wed, 8 Oct 2014 18:49:15 +0200

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl>

    > a była?

    A ma to coś do rzeczy ? Nie chciał zapłacić gotówką ? Bali się, że
    fałszywkami zapłaci ? Nie zarobili na poprzednich fakturach ?

    Mnie kiedyś Plus zablokował usługi jak brakło 10zł bo się pomyliłem przy
    przelewaniu a pokaźne faktury wcześniej opłacałem. To teraz nie mają już za
    co wystawiać faktur, ale jeszcze na koniec wymusili zapłatę 5zł by uwolnić
    mój numer bo według nich stan konta nie mógł być zerowy. Pozdrawiam Plusa
    :-)

    > widocznie w T-mobile nie miałeś historii nieopłaconych faktur ;)

    Dobrze, że opłaconych nie mieli bo by mu dali dwa telefony zamiast jednego w
    nagrodę :-)