  • 31. Data: 2019-02-28 02:00:16
    Temat: Re: Ograniczenie prędkości
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-26 12:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Pawel "O'Pajak" o...@g...pl ...

    > Powiem tylko ze z tego co czytałem to na ten moment nie ma być brak
    > mozliwości przyspieszenia a jedynie sygnalizacja ze robisz coś zle czyli
    > np dajacy ci znac pedał gazu (lekkim oporem, wibracjami??) oraz jakis
    > sygnał dzwiekowy.
    >
    > Ale: pomysl tak: jeżeli wszyscy jada 90 to po co miałbys wyprzedzac?

    By wyprzedzić duży gabarytowo pojazd zasłaniający widok

  • 32. Data: 2019-02-28 02:01:33
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-26 18:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Wymagałoby to urealnienia pewnych spraw.
    > Ciezarówki jezdza przelotowo 90 i nie widze powodów zeby miały jezdzic
    > wolniej. Trzeba po prostu zrezygnowac z ograniczenia do 70 bo jest
    > sztuczne i absurdalne.

    Każde ograniczenie jest sztuczne i absurdalne. Zwolnienie do 70 może nie
    być ani sztuczne ani absurdalne.

  • 33. Data: 2019-02-28 11:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Każde ograniczenie jest sztuczne i absurdalne. Zwolnienie do 70 może
    > nie być ani sztuczne ani absurdalne.

    Ale masz w tym temacie jakies zdanie czy tylko tak chciałes ogólnie coś
    powiedziec?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 34. Data: 2019-02-28 11:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > By wyprzedzić duży gabarytowo pojazd zasłaniający widok

    Ok, ale rownie dobrze mozesz po prostu zachować odpowiedni odstep.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 35. Data: 2019-02-28 13:43:57
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, February 28, 2019 at 11:59:52 AM UTC+1, Budzik wrote:

    > Ok, ale rownie dobrze mozesz po prostu zachować odpowiedni odstep.

    No wlasnie "odpowiedni". Tez nie cierpie jezdzic za takimi, co zaslaniaja widok do
    przoodu. Wymaga to zaufania do nich, tzn. ze np nie zaspia i zatrzymaja sie w miejscu
    na kims, kto stoi juz w korku, albo odleglosci nie mniejszej niz droga hamowania, co
    jest nierealne i bez sensu... Jak widze kilkanascie samochodow w przod, to w sumie
    praktycznie hamulca nie trzeba uzywac... kolumna zaczyna zwalniac, jakis stop sie
    zapala... to wystarcza odpuszczenie gazu.

  • 36. Data: 2019-02-28 14:40:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 28 Feb 2019 10:59:51 GMT, Budzik napisał(a):

    > Ok, ale rownie dobrze mozesz po prostu zachować odpowiedni odstep.

    Nie da się. Jak tylko ustawisz rozsądny odstęp, natychmiast jakiś
    Cavalino ci się ładuje przed maskę.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 38. Data: 2019-02-28 17:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WS L...@c...pl ...

> [...]
    > praktycznie hamulca nie trzeba uzywac... kolumna zaczyna zwalniac,
    > jakis stop sie zapala... to wystarcza odpuszczenie gazu.

    Tak, odpowiedni.
    A ze rozsadny kierowca nie jezdzi na zderzaku, zwłaszcza wtedy kiedy ten
    z przodu ogranicza widocznosc to chyba oczywiste.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 37. Data: 2019-02-28 17:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Nie da się. Jak tylko ustawisz rozsądny odstęp, natychmiast jakiś
    > Cavalino ci się ładuje przed maskę.

    Mam wrazenie ze własnie wskoczyłes w watek i nie masz pojecia o czym była
    mowa....

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 39. Data: 2019-02-28 18:40:06
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, February 28, 2019 at 5:59:51 PM UTC+1, Budzik wrote:

    > Tak, odpowiedni.
    > A ze rozsadny kierowca nie jezdzi na zderzaku, zwłaszcza wtedy kiedy ten
    > z przodu ogranicza widocznosc to chyba oczywiste.

    Nie trzeba na zderzaku wisiec, calkowita droga hamowania przy 100km/h wynosi
    100-150m, z takim odstepem nie da sie jechac przy wiekszym ruchu! Jak nie wiadomo co
    sie dzieje z przodu to jazda z mniejszym oznacza najechanie na 99% w poprzednika,
    jesli on stanie w miejscu (wypadek). Dlatego zeby miec kontrole... staram sie miec
    widocznosc daleko do przodu

  • 40. Data: 2019-02-28 18:43:44
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28-02-2019 o 18:40, WS pisze:

> [...]
    jesli on stanie w miejscu (wypadek). Dlatego zeby miec kontrole... staram sie miec

    Mam tak samo.
    Dlatego wszystkie drogowe śmieci, w rodzaju ciężarówek, dostawczaków,
    wynalazków z przyciemnionymi szybami, wyprzedzam tak szybko jak się da.