-
X-Received: by 2002:a81:9a08:: with SMTP id r8mr61448ywg.135.1551375606886; Thu, 28
Feb 2019 09:40:06 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a81:9a08:: with SMTP id r8mr61448ywg.135.1551375606886; Thu, 28
Feb 2019 09:40:06 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.mixmin.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!m
21no4952624qta.0!news-out.google.com!y15ni2237qta.0!nntp.google.com!m21no495261
6qta.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 28 Feb 2019 09:40:06 -0800 (PST)
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.70.220.255;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
NNTP-Posting-Host: 89.70.220.255
References: <k...@4...net>
<q535f6$itk$1$opajak@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<q57brc$fd7$5@news.icm.edu.pl>
<X...@1...0.0.1>
<e...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <3...@g...com>
Subject: Re: Ograniczenie prędkości
From: WS <L...@c...pl>
Injection-Date: Thu, 28 Feb 2019 17:40:07 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651286
[ ukryj nagłówki ]On Thursday, February 28, 2019 at 5:59:51 PM UTC+1, Budzik wrote:
> Tak, odpowiedni.
> A ze rozsadny kierowca nie jezdzi na zderzaku, zwłaszcza wtedy kiedy ten
> z przodu ogranicza widocznosc to chyba oczywiste.
Nie trzeba na zderzaku wisiec, calkowita droga hamowania przy 100km/h wynosi
100-150m, z takim odstepem nie da sie jechac przy wiekszym ruchu! Jak nie wiadomo co
sie dzieje z przodu to jazda z mniejszym oznacza najechanie na 99% w poprzednika,
jesli on stanie w miejscu (wypadek). Dlatego zeby miec kontrole... staram sie miec
widocznosc daleko do przodu
Następne wpisy z tego wątku
- 28.02.19 18:43 Cavallino
- 28.02.19 20:59 Budzik
- 28.02.19 21:29 WS
- 28.02.19 22:59 Budzik
- 28.02.19 23:22 RadoslawF
- 01.03.19 01:49 mk4
- 01.03.19 02:10 Pawel \"O'Pajak\
- 01.03.19 09:08 WS
- 01.03.19 11:33 Jacek Maciejewski
- 01.03.19 11:42 Jacek Maciejewski
- 01.03.19 11:55 RoMan Mandziejewicz
- 03.03.19 19:59 Budzik
- 03.03.19 19:59 Budzik
- 03.03.19 20:59 Budzik
- 03.03.19 21:35 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=