-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ograniczenie prędkości
Date: Thu, 28 Feb 2019 18:43:44 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 12
Message-ID: <q596kh$i43$1@node2.news.atman.pl>
References: <k...@4...net>
<q535f6$itk$1$opajak@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<q57brc$fd7$5@news.icm.edu.pl>
<X...@1...0.0.1>
<e...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<3...@g...com>
NNTP-Posting-Host: c129-71.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1551375825 18563 85.221.129.71 (28 Feb 2019 17:43:45
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Feb 2019 17:43:45 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.5.2
In-Reply-To: <3...@g...com>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 190227-6, 27.02.2019), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651287
[ ukryj nagłówki ]W dniu 28-02-2019 o 18:40, WS pisze:
> On Thursday, February 28, 2019 at 5:59:51 PM UTC+1, Budzik wrote:
>
>> Tak, odpowiedni.
>> A ze rozsadny kierowca nie jezdzi na zderzaku, zwłaszcza wtedy kiedy ten
>> z przodu ogranicza widocznosc to chyba oczywiste.
>
> Nie trzeba na zderzaku wisiec, calkowita droga hamowania przy 100km/h wynosi
100-150m, z takim odstepem nie da sie jechac przy wiekszym ruchu! Jak nie wiadomo co
sie dzieje z przodu to jazda z mniejszym oznacza najechanie na 99% w poprzednika,
jesli on stanie w miejscu (wypadek). Dlatego zeby miec kontrole... staram sie miec
widocznosc daleko do przodu
Mam tak samo.
Dlatego wszystkie drogowe śmieci, w rodzaju ciężarówek, dostawczaków,
wynalazków z przyciemnionymi szybami, wyprzedzam tak szybko jak się da.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.02.19 20:59 Budzik
- 28.02.19 21:29 WS
- 28.02.19 22:59 Budzik
- 28.02.19 23:22 RadoslawF
- 01.03.19 01:49 mk4
- 01.03.19 02:10 Pawel \"O'Pajak\
- 01.03.19 09:08 WS
- 01.03.19 11:33 Jacek Maciejewski
- 01.03.19 11:42 Jacek Maciejewski
- 01.03.19 11:55 RoMan Mandziejewicz
- 03.03.19 19:59 Budzik
- 03.03.19 19:59 Budzik
- 03.03.19 20:59 Budzik
- 03.03.19 21:35 Zenek Kapelinder
- 03.03.19 22:18 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=