  • 51. Data: 2010-11-03 12:10:11
    Temat: Re: Odzież
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 307 roku bieżącego, VeRTe zeznał(a) jak następuje:

    > Co prawda masz rację, jednak gdy wczytałem się w specyfikacje
    > wszystkie praktycznie na alledrogo są bez antifoga natomiast ten k3,
    > który ja podałem ma antifoga.

    Być może, nie wczytywałem się,

    Ja ze swojej strony polecam nolana N85, kosztuje w larssonie 930zł
    jak znajdziesz kogoś kto ma tam zniżki i Ci kupi to zapłacisz 640zł
    za pełen wypas, pinlock, antifog, blenda, wyjmowany środek,dobra
    wentylacja. Kupiłem i naprawdę polecam.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 52. Data: 2010-11-03 20:41:48
    Temat: Re: Odzie?
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

[...]

    Powoli zbliżamy się do tych 1500 zeta ;-)))

  • 53. Data: 2010-11-03 20:45:26
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 307 roku bieżącego, Inead zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    > wentylacja. Kupiłem i naprawdę polecam.
    >
    > Powoli zbliżamy się do tych 1500 zeta ;-)))

    Bardzo powoli, 640 to mniej niż połowa z 1500zł :P

  • 54. Data: 2010-11-04 23:23:13
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-11-03 10:53, VeRTe pisze:

> [...]
    rsalna.html,

    halvarsson jest OK.

    > http://www.motorabat.pl/674-sidi-r-kawice-x-street.h
    tml

    rekawice to bym poprzymierzał sobie osobiscie w paru sklepach, bo to
    kazdy ma inna reke, czasem ochraniacze sie nie uloza na rekach albo
    jakis szew.

    > http://www.motorabat.pl/918-buty-berik-gpx.html

    jako posiadacz kombi Berika powiem ze daj se spokoj z ich butami. To
    jest jakis jednorazowy wybryk natury: buty Berika na szose - sam ich
    kiedys szukalem do kompletu, ale nie znalazlem w Polsce.
    Wg mnie jest to produkt marketingowy, szyty nie wiadomo gdzie...
    lepiej poszukaj czegos z firmy ktora robi buty na moto od lat - sidi
    itd...

    > http://www.motorabat.pl/1007-kask-agv-k3-multi-asyme
    try.html

    No kaski tez musisz poprzymierzac przed zakupem.

    Pierdolenie o kaskach za 1500 se daruj, owszem sa jakosciowo bardzo, ale
    mi tam na przyklad Shoei na leb nie wchodzi. Od 500 stow kask bedzie
    prowownywalny poziomem bezpieczenstwa, a reszta co Cie interesuje w
    koljenosci waznosci: jakosc szybki - bardzo, halas (ale sa zatyczki i
    daja rade w kazdym kasku), trwalosc wysciolki i ciezar (niby bardzo czuc
    te roznice ciezaru, ale wg mnie to ilosc wiatru odpowiada za zmeczenie
    szyj, a ciezar kasku minimalnie). Polecam progresywne szybki, bo i w
    slonce daja rade i po nocy jakos wrocisz, choc na wycieczki poza miastem
    to polecam rowniez miec ta jasna ze soba.

    Owszem do dlugiej turystyki kask cichy, nie podwiewajacy, z blenda,
    szczeka, lekki, rozkladany do prania, z bluetoothem jest fajny, bardzo
    fajny. Ale to moze byc za duzo ficzerow jak na pierwszy kask :-)

    KJ

  • 55. Data: 2010-11-04 23:40:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 5 Lis, 00:23, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Pierdolenie o kaskach za 1500 se daruj, owszem sa jakosciowo bardzo, ale
    > mi tam na  przyklad Shoei na leb nie wchodzi. Od 500 stow kask bedzie
    > prowownywalny poziomem bezpieczenstwa,
    Jezus maria, 50 000 za kask?
    > jakosc szybki - bardzo
    Ja bym dodal - cena, znam takich co kupili Shoei i plakali pozniej ze
    szybka 350 PLN.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 56. Data: 2010-11-05 09:46:29
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"
    Ja bym dodal - cena, znam takich co kupili Shoei i plakali pozniej ze
    szybka 350 PLN.

    Pitolisz - szyba 180 - pinlock 60.
    No chyba ze tak jak Ty w ASO chcesz kupowac :)
    Whisper kit na taka pogode - bezcenne

    Tytus z fabryki
    P.S. Z naciskiem na chcesz :)

  • 57. Data: 2010-11-05 20:31:41
    Od: VeRTe <kyuubi89@_NOSPAM_o2.pl>

    Odnosząc się do twojej wypowiedzi znalazłem buty na alledrogo, mógłbyś
    napisać co o nich sądzisz ??
    http://allegro.pl/buty-motocyklowe-sidi-strada-evo-r
    oz-43-rain-i1294592830.html#gallery

    KJ Siła Słównapisal

  • 58. Data: 2010-11-05 22:45:46
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-11-05 21:31, VeRTe pisze:
    > Odnosząc się do twojej wypowiedzi znalazłem buty na alledrogo, mógłbyś
    > napisać co o nich sądzisz ??
    > http://allegro.pl/buty-motocyklowe-sidi-strada-evo-r
    oz-43-rain-i1294592830.html#gallery

    nic nie sądze w szczególności poniewaz nigdy nie miałem takich Sidi.

    W ogolnosci to kiedys 10 lat temu mialem jedne, jakis prosty model SIDI
    i zyja do dzis, a lekko u mnie nie mialy.

    KJ

  • 59. Data: 2010-11-05 23:38:43
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-11-05 21:31, VeRTe pisze:
    > Odnosząc się do twojej wypowiedzi znalazłem buty na alledrogo, mógłbyś
> [...]

    Mam takie. Ogólnie bardzo OK, ale z tym wodoodporne to bym nie
    przesadzał. Po pół godzinie lekkiego deszczu jest już w środku wilgotno.
    Jeśli Ci na tym zależy to rozejrzałbym się za butami z gore-teksem.

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 60. Data: 2010-11-06 08:25:54
    Od: VeRTe <kyuubi89@_NOSPAM_o2.pl>

    dudditsnapisal

> [...]

    > przesadzał. Po pół godzinie lekkiego deszczu jest już w środku wilgotno.
    > Jeśli Ci na tym zależy to rozejrzałbym się za butami z gore-teksem.

    Nie raczej w deszcz nie zamierzam jeździć, chodziło mi o ogólne
    właściwości butów :D Dzięki za opinię.