  • 41. Data: 2010-11-02 21:02:31
    Temat: Re: Odzież [popr]
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "ErgoSum" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:4cd07b5f$0$21009$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ja z tych wszystkich elementow zestawu tez bym kupil tylko rekawice
    > (jezdze w kurtce Halvarsona).

    TFU... mialem napisac spodnie, a nie rekawice.. No coz.. demencja co sie
    zowie...

    Erg

  • 42. Data: 2010-11-02 21:35:29
    Temat: Re: Odzież
    Od: "siny" <s...@t...pl>

    > Znaczy rekawice bez lipnych plastikowych wstawek a'la carbon sa do dupy ?
    > Dlugo jezdzisz motocyklami ?

    duzo agrsywnosci i takiej nie wiem jak to nazwac nieprzychylnosci tutaj na
    grupie, a przeciez jestesmy tu by sobie pomagac
    nie uzylem wyrazenia 'do dupy'
    moze i ten plastik i nie wyglada fajnie dla ciebie, to rzecz gustu ale moim
    zdaniem zawsze ten 1mm wiecej materialu pomiedzy asfaltem a moim placem

  • 43. Data: 2010-11-02 21:49:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-11-02 22:35, siny pisze:

> [...]
    > zdaniem zawsze ten 1mm wiecej materialu pomiedzy asfaltem a moim placem

    Znaczy gdy sie przewracasz to sciskasz raczeta w piastki i lecisz na
    kostkach ? Szacun ! Bo ja sie wyjebalem pare razy na motorowerach i
    motocyklach i zawsze sobie zdzieralem dlonie od wewnatrz. A tam sie
    plastiku nie stosuje.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 44. Data: 2010-11-02 22:03:06
    Od: "siny" <s...@t...pl>

> [...]
    > kostkach ? Szacun ! Bo ja sie wyjebalem pare razy na motorowerach i
    > motocyklach i zawsze sobie zdzieralem dlonie od wewnatrz. A tam sie

    nie jestem expertem w sprawach przewracania
    uwazam jednak ze roznie moze sie zdazyc
    widzialem tez takie wstawki w profesjonalnych rekawicach w sklepach
    ze tak powiem 'race'owych'
    wiec cos w tym musi byc

  • 45. Data: 2010-11-02 22:20:16
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-11-02 23:03, siny pisze:

> [...]
    > uwazam jednak ze roznie moze sie zdazyc
    > widzialem tez takie wstawki w profesjonalnych rekawicach w sklepach

    No wlasnie takiej odpowiedzi sie spodziewalem. Dziekuje

  • 46. Data: 2010-11-03 07:09:34
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Pasjonat odziezy ? Znaczy taki Jacykow motocyklowy ?

    Porownanie wzgl. osob raczej nie trafione, ale pasjonat na pewno.
    (o ile w ogole Jacykowa mozna nazwac pasjonatem czego innego niz niektorych
    facetow)

    Erg

  • 47. Data: 2010-11-03 09:53:14
    Od: VeRTe <kyuubi89@_NOSPAM_o2.pl>

    VeRTenapisal

    > Witajcie, mam zagwozdke jak tanio kupić dobry ubiór na moto. Chce kupić
    > taki zestaw:
    > http://www.motorabat.pl/157-utika-steel-kurtka-uniwe
    rsalna.html,
    ,
    > http://www.motorabat.pl/918-buty-berik-gpx.html + jakiś garnek od agv,
    > shoei, hjc lub innej znanej dobrej marki za 300-400 zł. Mam 2 pytania co
    > sądzicie o takim zestawie oraz co możecie mi polecić w porównywalnej
    > cenie, tj. tak do ok. 2000zł?

    > --

    Update

    http://www.motorabat.pl/409-halvarssons-mandan-kurtk
    a-m-sko-damska.html
    http://www.motorabat.pl/427-halvarssons-gibli.html
    http://www.motorabat.pl/674-sidi-r-kawice-x-street.h
    tml
    http://www.motorabat.pl/918-buty-berik-gpx.html
    http://www.motorabat.pl/1007-kask-agv-k3-multi-asyme
    try.html

    Co sądzicie o takim zestawie ??
    Ew. co możecie zaproponować porównywalnego jakościowo, a tańszego, gdyż to
    co podałem to już jest maksymalna wydatek jaki mogę poczynić.

  • 48. Data: 2010-11-03 10:18:29
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 307 roku bieżącego, VeRTe zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    > Ew. co możecie zaproponować porównywalnego jakościowo, a tańszego,
    > gdyż to co podałem to już jest maksymalna wydatek jaki mogę poczynić.

    Nie wiem kolego jak Ty szukasz, ale agv K3 na alledrogo jest od metra i
    sporo taniej.

    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=agv
    +k3

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 49. Data: 2010-11-03 11:44:35
    Od: VeRTe <kyuubi89@_NOSPAM_o2.pl>

    PawelK vel Pablonapisal

> [...]

    try.html

    > Nie wiem kolego jak Ty szukasz, ale agv K3 na alledrogo jest od metra i

    Dzięki za info akurat kasku tam nie sprawdzałem tylko pozostałe części
    kompletu, który tu podaje były w tej samej cenie lub droższe.

  • 50. Data: 2010-11-03 11:54:43
    Od: VeRTe <kyuubi89@_NOSPAM_o2.pl>

    PawelK vel Pablonapisal

> [...]

    try.html

    > Nie wiem kolego jak Ty szukasz, ale agv K3 na alledrogo jest od metra i

    Co prawda masz rację, jednak gdy wczytałem się w specyfikacje wszystkie
    praktycznie na alledrogo są bez antifoga natomiast ten k3, który ja
    podałem ma antifoga.