  • 11. Data: 2011-07-18 07:48:20
    Temat: Re: Odstraszacz gołębi, projekt początkującego.
    Od: Maciej Tokarz <m...@m...pl>

    Serdeczne dzięki za te informacje. Niezależnie od skuteczności
    rozwiązania, chcę taki projekt zrealizować dla własnej satysfakcji.
    --
    Maciej Tokarz
    http://my-poi.pl

  • 12. Data: 2011-07-18 07:50:14
    Od: Maciej Tokarz <m...@m...pl>

    Co jesz jerzyku?
    - gołąbka...
    :-)

    O różnych metodach słyszałem, faktycznie dźwięk może stać się dokuczliwy
    dla sąsiadów. Więcej będę mógł powiedzieć jak coś zrobię.
    --
    Maciej Tokarz
    http://my-poi.pl

  • 13. Data: 2011-07-18 08:42:18
    Od: "Karol Z." <k...@g...pl>

    W dniu 18.07.2011 00:50, Waldek pisze:

    > U mnie w firmie zamontowali takie "profesjonalne"
    > i po kilku dniach golebie mialy to gleboko w dupie.
    Wbrew pozorom "ptasi móżdżek" to całkiem złożona i inteligentna
    "jednostka", więc skoro jest samo "audio", bez strzałów czy innego typu
    działań to raczej na niewiele się to zda... :)

  • 14. Data: 2011-07-18 08:53:06
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Karol Z. wrote:
    (ciap)
> [...]

    Moźe zraszacz...

    --
    Włodek

  • 15. Data: 2011-07-18 08:56:20
    Od: ZeN <z...@n...spam.pl>

    W dniu 2011-07-18 09:50, Maciej Tokarz pisze:

    > O różnych metodach słyszałem, faktycznie dźwięk może stać się dokuczliwy
    > dla sąsiadów. Więcej będę mógł powiedzieć jak coś zrobię.

    A może się da na ultradźwiękach?

    --
    ZeN

  • 16. Data: 2011-07-18 09:11:39
    Od: Maciej Tokarz <m...@m...pl>

    > A może się da na ultradźwiękach?

    Wiem że to może działać na psy, ale czy gołębie również by reagowały?
    Takiej wiedzy nie posiadam.
    --
    Maciej Tokarz
    http://my-poi.pl

  • 17. Data: 2011-07-18 11:12:08
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 18 Jul 2011 09:48:20 +0200, Maciej Tokarz napisał(a):

    > Serdeczne dzięki za te informacje. Niezależnie od skuteczności
    > rozwiązania, chcę taki projekt zrealizować dla własnej satysfakcji.

    Jak chcesz sie pobawic, to zbubuj i oprogramuj sterownik np. do pralki.
    Taki swoj, wlasny z dotykowym wyswiwtlaczem.
    Ty bedziesz mial satysfakcje z urzadzenia, a zona z Ciebie:)

  • 18. Data: 2011-07-18 11:22:37
    Od: Maciej Tokarz <m...@m...pl>

    > Jak chcesz sie pobawic, to zbubuj i oprogramuj sterownik np. do pralki.
    > Taki swoj, wlasny z dotykowym wyswiwtlaczem.
    > Ty bedziesz mial satysfakcje z urzadzenia, a zona z Ciebie:)

    Balkon pozbawiony guano też jakiś efekt przyniesie :-)
    Nie zmienię celu, zastosowań elektroniki użytkowej jest pewnie coś koło
    miliona pińcet tysięcy, ale i tak trzeba zrobić pierwszy krok.
    --
    Maciej Tokarz
    http://my-poi.pl

  • 19. Data: 2011-07-18 11:58:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciej Tokarz napisał:

    > Balkon pozbawiony guano też jakiś efekt przyniesie :-)
    > Nie zmienię celu, zastosowań elektroniki użytkowej jest pewnie coś koło
    > miliona pińcet tysięcy, ale i tak trzeba zrobić pierwszy krok.

    Nie żeby mi się zawsze wszystko ze wszystkim kojarzyło, ale Pan to powinien
    się raczej zabrać na początek za obrabiarkę sterowaną numerycznie. Polowanie
    na gołąbki bardziej mnie przystoi.

    --
    Jarek

  • 20. Data: 2011-07-18 12:03:56
    Od: Maciej Tokarz <m...@m...pl>

    > Nie żeby mi się zawsze wszystko ze wszystkim kojarzyło, ale Pan to powinien
    > się raczej zabrać na początek za obrabiarkę sterowaną numerycznie. Polowanie
    > na gołąbki bardziej mnie przystoi.

    ROTFL!!!
    Ja proszę Pana tylko skrawek tego nieba otoczyć opieką zamierzam :-)))
    --
    Maciej Tokarz
    http://my-poi.pl