  • 11. Data: 2014-04-28 10:30:09
    Temat: Re: Odpowiedź UKE ws. "kapci" w Aeoro2 - jakaś wyższa logika
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-04-28 00:24, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "W" X...@a...home

    > I ja uważam, że nie warto głowy zawracać tymi kapciami.
    > Niech Solorz wpłaci do budżetu państwa 2 miliardy plnów
    > i niech zamyka swój BDI. A rząd RP te pieniądze niech
    > przekaże innym operatorom -- lub rodzicom
    > niepełnosprawnych ludzi...

    zacytuje klasyka: "jestem za a nawet przeciw"

    Niech powroca do metody sprzed 1.04.2014 - czyli bez tego capcha, ktory:

    1. wymaga przegladarki graficznej z obsluga Java

    2. jest nieczytelny i szlag mnie trafia, jak za trzecim razem otrzymuje
    komunikat o niewlasciwym kodzie - nie powiem nic o tym jak na komorce
    syna wpisywalem tego 'kapcia' - trzeba miec zdrowe oko :-D

    3. sa urzadzenia, na ktorych nie ma przegladarki graficznej a JAVA do
    niczego nie jest mi potrzebna (patrz p.1) - i co w takim wypadku?
    Te urzadzenia sa juz skazane na platna usluge i jedynie na taka, ktora
    nie stawia dodatkowych barier.

  • 12. Data: 2014-04-28 11:28:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 26 Apr 2014 23:49:47 +0200, w <ljh9lu$96u$1@news.dialog.net.pl>, the_foe
    <t...@w...pl> napisał(-a):

    > Bo jak dla mnie to ten pan przedstawił argument za tęzą łamania zasad
    > koncesji przez aero^2 , następnie na podstawie tego wnioskując odwrotnie!
    > Mylę się?

    Nie mylisz się, też tak zrozumiałem.
    Ostatni akapit po przeczytaniu poprzedniego wprawił mnie w małe osłupienia.
    Ten, kto ci odpowiedział, albo ma kłopoty z logiką, albo sklecił odpowiedź z
    różnych "wzorów".

  • 13. Data: 2014-04-28 18:29:05
    Od: W <w...@w...pl>

    AL wystukał, co następuje:

> [...]
    > niczego nie jest mi potrzebna (patrz p.1) - i co w takim wypadku?
    > Te urzadzenia sa juz skazane na platna usluge i jedynie na taka, ktora

    jeżu i borze drogi! nie java tylko javascript!

    po wtóre, nie wnikałem, ale czy to nie miał być 'internet socjalny' służący
    'przeciwdziałaniu wykluczeniu'? tak na chłopski rozum jakoś nie widze
    potrzeby używania takowego internetu w urządzeniach nie posiadających
    możliwości otworzenia strony www ;-) no ale, mnie to w sumie wsio rawno i
    jak mówiłem - całość oburzenia mnie mocno bawi :D

  • 14. Data: 2014-04-28 23:34:09
    Od: tomek <t...@m...info>

    W dniu 2014-04-28 18:29, W pisze:

> [...]
    > możliwości otworzenia strony www ;-) no ale, mnie to w sumie wsio rawno i
    > jak mówiłem - całość oburzenia mnie mocno bawi :D

    Wybacz, ale.. jedna bzdura (Java/javascript) goni tutaj drugą ("internet
    socjalny"). Aero2 to miał być internet DARMOWY, dla wszystkich (nie
    tylko dla biednych, bezrobotnych, bezdomnych itd. itp.).

    Dobrze, że Ciebie to bawi, ale nie wszystkich musi. Jeśli rzeczywiście
    ktoś używa tylko Aero2 ponieważ nie może sobie pozwolić na ofertę
    komercyjną, to powinien móc korzystać z niego bez żadnych sztucznych
    utrudnień.

  • 15. Data: 2014-04-29 00:22:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "W" X...@a...home

    > po wtóre, nie wnikałem, ale czy to nie miał być
    > 'internet socjalny' służący 'przeciwdziałaniu
    > wykluczeniu'?

    Może niech Solorz poszuka sobie socjalnego wsparcia w innych
    regionach świata? Rozumiem, że bez tego wsparcia Solorza by
    wykluczono, ale IMO -- warto go wykluczyć.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2014-04-29 09:02:40
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-04-28 18:29, W wrote:
    > AL wystukał, co następuje:

    > jeżu i borze drogi! nie java tylko javascript!

    no dobra, mea culpa - javascript.
    nie zmienia to faktu, ze potrzebne jest takie rozwiazanie nie zapisane
    nigdzie w regulaminie wprost.
    Jesli brak takiego obostrzenia, jest to jawne zlamanie regulaminu, gdyz
    jest to nalozenie ograniczenia.

> [...]
    > 'przeciwdziałaniu wykluczeniu'? tak na chłopski rozum jakoś nie widze
    > potrzeby używania takowego internetu w urządzeniach nie posiadających

    tobie przez mysl nie przechodzi ze dostepu do zasobow internetu moze byc
    nawet w formie tekstowej

    > no ale, mnie to w sumie wsio rawno i
    > jak mówiłem - całość oburzenia mnie mocno bawi :D

    kiedys TPSA miala telefon 'oszczedny'. Zmieni ja na 'socjalny' - z
    Twojej wypowiedzi wynika, ze masz podobny poziom myslenia - tanie to
    musi byc dla biednych tylko.

    A ja powtarzam, po to powstalo BDI by bylo ogolnie dostepna opcja
    dostepu do internetu a nie tylko 'socjalnym internetem' i jak go
    ktokolwiek wykorzysta to zalezy tylko od niego samego i nikomu nic do tego.

  • 17. Data: 2014-04-29 15:31:08
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-27 12:35, AL pisze:

    > ten Pan (Andrzej Płachecki) ma kompetencje by zostac doradca albo
    > wrecz rzecznikiem prasowym w rzadzie Putina. Idealnie by sioe do tego
    > nadawal.

    Raczej rządzie Obamy.

  • 18. Data: 2014-04-30 02:06:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "AL" ljniqh$g7v$...@d...me

> [...]
    regulaminie wprost.
    > Jesli brak takiego obostrzenia, jest to jawne zlamanie regulaminu, gdyz jest to

    Raczej tak -- jest to jawne złamanie regulaminu.

    > tobie przez mysl nie przechodzi ze dostepu do zasobow internetu moze byc nawet w
    formie tekstowej

    Co widać na przykładzie grup dyskusyjnych.

> [...]

    internetu a nie tylko 'socjalnym internetem' i jak go
    > ktokolwiek wykorzysta to zalezy tylko od niego samego i nikomu nic do tego.

    IMO po to powstało BDI by Solorz miał tani dostęp do netu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2014-04-30 07:24:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "the_foe" <t...@w...pl> wrote in message
    > za wikipedią:
    > Protokół internetowy to zbiór ścisłych reguł i kroków postępowania, które
    > są automatycznie wykonywane przez urządzenia w celu nawiązania łączności i
    > wymiany danych.
    >
    > nawiązanie łączności z aero2 jest inne niz w usługach komercyjnych tego
    > operatora. No i nie jest automatyczne.

    Przykładem protokołów internetowych będzie tcp/ip którego korzystasz
    przy dostępie do sieci... Albo http z którego korzystasz przy dostępie do
    www. Albo protokół nntp z którego korzystasz przy dostępie do usenetu.
    Te protokoły są dostępne dla obu grup użytkowników. Nie ma się co miotać.

  • 20. Data: 2014-04-30 07:26:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message
    > Ostatni akapit po przeczytaniu poprzedniego wprawił mnie w małe
    > osłupienia.
    > Ten, kto ci odpowiedział, albo ma kłopoty z logiką, albo sklecił odpowiedź
    > różnych "wzorów".

    A które treści różnicują dwie grupy użytkowników?
    Nie masz dostępu do google.pl ? albo ebay.pl ?

    Może to nie "logika" tylko nie rozumiesz pojęć użytych w jego wypowiedzi?