    From: tomek <t...@m...info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Odpowiedź UKE ws. "kapci" w Aeoro2 - jakaś wyższa logika
    Date: Mon, 28 Apr 2014 23:34:09 +0200

    W dniu 2014-04-28 18:29, W pisze:

    > jeżu i borze drogi! nie java tylko javascript!
    >
    > po wtóre, nie wnikałem, ale czy to nie miał być 'internet socjalny' służący
    > 'przeciwdziałaniu wykluczeniu'? tak na chłopski rozum jakoś nie widze
    > potrzeby używania takowego internetu w urządzeniach nie posiadających
    > możliwości otworzenia strony www ;-) no ale, mnie to w sumie wsio rawno i
    > jak mówiłem - całość oburzenia mnie mocno bawi :D

    Wybacz, ale.. jedna bzdura (Java/javascript) goni tutaj drugą ("internet
    socjalny"). Aero2 to miał być internet DARMOWY, dla wszystkich (nie
    tylko dla biednych, bezrobotnych, bezdomnych itd. itp.).

    Dobrze, że Ciebie to bawi, ale nie wszystkich musi. Jeśli rzeczywiście
    ktoś używa tylko Aero2 ponieważ nie może sobie pozwolić na ofertę
    komercyjną, to powinien móc korzystać z niego bez żadnych sztucznych
    utrudnień.