    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Odpowiedź UKE ws. "kapci" w Aeoro2 - jakaś wyższa logika
    Date: Tue, 29 Apr 2014 09:02:40 +0200

    On 2014-04-28 18:29, W wrote:
    > AL wystukał, co następuje:

    > jeżu i borze drogi! nie java tylko javascript!

    no dobra, mea culpa - javascript.
    nie zmienia to faktu, ze potrzebne jest takie rozwiazanie nie zapisane
    nigdzie w regulaminie wprost.
    Jesli brak takiego obostrzenia, jest to jawne zlamanie regulaminu, gdyz
    jest to nalozenie ograniczenia.

    > po wtóre, nie wnikałem, ale czy to nie miał być 'internet socjalny' służący
    > 'przeciwdziałaniu wykluczeniu'? tak na chłopski rozum jakoś nie widze
    > potrzeby używania takowego internetu w urządzeniach nie posiadających
    > możliwości otworzenia strony www ;-)

    tobie przez mysl nie przechodzi ze dostepu do zasobow internetu moze byc
    nawet w formie tekstowej

    > no ale, mnie to w sumie wsio rawno i
    > jak mówiłem - całość oburzenia mnie mocno bawi :D

    kiedys TPSA miala telefon 'oszczedny'. Zmieni ja na 'socjalny' - z
    Twojej wypowiedzi wynika, ze masz podobny poziom myslenia - tanie to
    musi byc dla biednych tylko.

    A ja powtarzam, po to powstalo BDI by bylo ogolnie dostepna opcja
    dostepu do internetu a nie tylko 'socjalnym internetem' i jak go
    ktokolwiek wykorzysta to zalezy tylko od niego samego i nikomu nic do tego.