  • 1. Data: 2014-04-26 22:22:50
    Temat: Telefon z klapką 3G
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Szukam zamiennika Motoroli GLEAM ale z obsługą 3G i tetheringiem (WiFi ew.
    Bluetooth).
    Istnieje coś takiego z klapką i ekranem 2.4" lub więcej?
    Może byc używany i z simlockiem w Orange.

    --
    marfi

  • 2. Data: 2014-04-27 01:23:15
    Temat: Re: Telefon z klapką 3G
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 26-04-2014 22:22, marfi pisze:
    > Szukam zamiennika Motoroli GLEAM ale z obsługą 3G i tetheringiem (WiFi
    > ew. Bluetooth).
    > Istnieje coś takiego z klapką i ekranem 2.4" lub więcej?
    > Może byc używany i z simlockiem w Orange.

    Chyba nie. A przynajmniej nic ze znanych producentów. Nie tak dawno temu
    napaliłem się na Motorolę RAZR V9. Nówki po 350[!] zł na allegro były.
    No i o ile telefon bardzo fajny, to właściwie tylko do dzwonienia i
    sporadycznego wysyłania SMS-ów. Nic więcej, jak na dzisiejsze standardy,
    to nie ma.

    --