  • 21. Data: 2014-04-30 07:35:45
    Temat: Re: Odpowiedź UKE ws. "kapci" w Aeoro2 - jakaś wyższa logika
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "the_foe" napisał:

    > za wikipedią:
    > Protokół internetowy to zbiór ścisłych reguł i kroków postępowania, które
    > są automatycznie wykonywane przez urządzenia w celu nawiązania łączności i
    > wymiany danych.

    Ja tam się na tym nie znam, ale brzmi to raczej jak definicja protokołu
    dyplomatycznego ;->
    Dla mnie owe protokoły to np. HTTP, dzięki któremu można oglądać gołe baby,
    NNTP, dzięki któremu można wklejać na grupach dyskusyjnych treści z
    wikipedii, POP3/SMTP, dzięki którym można napyskować komuś, komu boimy się
    naurągać osobiście, etc. Do tak rozumianych protokołów i udostępnianych za
    ich pomocą treści ma taki sam dostęp użytkownik "darmowy" jak i
    "komercyjny". IMHO, oczywiście.

    JoteR

  • 22. Data: 2014-04-30 09:55:14
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-04-30 07:24, Pszemol wrote:
    > "the_foe" <t...@w...pl> wrote in message

    > Przykładem protokołów internetowych będzie tcp/ip którego korzystasz
    > przy dostępie do sieci... Albo http z którego korzystasz przy dostępie do
    > www. Albo protokół nntp z którego korzystasz przy dostępie do usenetu.
    > Te protokoły są dostępne dla obu grup użytkowników. Nie ma się co miotać.

    ale (pierwszy z brzegu) protokół svn:\\ (repozytoria), a co z telnetem,
    ftp ?

    I pewnie takich usług będzie jeszcze wiele.

  • 23. Data: 2014-04-30 13:40:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >i udostępnianych za ich pomocą treści ma taki sam dostęp użytkownik
    >"darmowy" jak i "komercyjny". IMHO, oczywiście.

    Ale komercyjny po zrealizowaniu nakazanych norma krokow ma zalozony
    efekt, a darmowy ma wyswietlone captcha.

    J.

  • 24. Data: 2014-04-30 18:40:09
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-04-30 07:26, Pszemol pisze:
    > <r...@k...pl> wrote in message
    >
    > A które treści różnicują dwie grupy użytkowników?
    > Nie masz dostępu do google.pl ? albo ebay.pl ?
    >
    > Może to nie "logika" tylko nie rozumiesz pojęć użytych w jego wypowiedzi?

    Wymogiem koncesji było to, ze BDI ma być dokladnie taką sama usługą jak
    wersja komercyjna tej firmy. Roznice sa dokładnie wyszczególnione (brak
    limitów transferów, godzinne sesje i prędkość łącza) tak więc, nie ma
    wątpliwości, ze reszta ma być dokładnie taka sama. Jak mi pokazesz
    komercyjną usługę w której musisz wpisywać captcha o maksymalnym stopniu
    trudnosci i to w jakims VPNie realiowanym poprzez DNS rebound (bardzo
    nieeleganckie rozwiazanie) to przyznam Ci rację. W innym wypadku to
    bedzie zwykłe pitolenie w stylu prawnika Solorza.

    --
    @foe_pl

  • 25. Data: 2014-04-30 23:42:33
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "the_foe"
    > Pod taką odpowiedzią podpisał się Andrzej Płachecki.

    Odpowiedź na Twoje zapytanie? Jeżeli tak to o co pytałeś?
    Ciekwe co by odpowiedział na fakt, że Captcha bywa całkiem nieczytelna i
    przez wiele godzin nie ma możliwości zgadnąc co tam jest w tym kleksie
    ukryte.

    Robert

  • 26. Data: 2014-05-01 06:47:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message news:ljqa93$6hl$1@dont-email.me...

    > ale (pierwszy z brzegu) protokół svn:\\ (repozytoria), a co z telnetem,
    > ftp ?
    >
    > I pewnie takich usług będzie jeszcze wiele.

    Co właściwie napisałeś, bo nie rozumiem... No co z telenetem?
    Jak połączysz się z internetem przez aero2 to nie możesz telneta używać?

  • 27. Data: 2014-05-01 06:48:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Wymogiem koncesji było to, ze BDI ma być dokladnie taką sama usługą jak
    > wersja komercyjna tej firmy.

    I to jest Twoja profesjonalna interpretacja prawa? Prawnikiem jesteś?

  • 28. Data: 2014-05-01 09:02:14
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-05-01 06:47, Pszemol wrote:
    > "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message

    > Co właściwie napisałeś, bo nie rozumiem... No co z telenetem?
    > Jak połączysz się z internetem przez aero2 to nie możesz telneta używać?

    a jak nie mam przegladarki graficznej z javascript to jak sie mam polaczyc?
    Caly czas mowimy o tym samym - nie mam przegladarki, korzystam z innych
    uslug (np. via telnet lacze sie z serwerem linuksowym - mi to wystarczy,
    aby ustawic konfiguracje np. serwera ftp czy innych uslug) - bez
    inicjacji capcha nie mam dostepu do tych uslug, a wiec jest
    ograniczenie, ktore polega na tym, że Aero2 od 1.04.2014 zobowiazuje
    mnie do posiadania graficznej przegladarki www z javascript.
    A teraz badz tak laskaw i znajdz mi taki zapis w regulaminie.

  • 29. Data: 2014-05-01 09:05:07
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-05-01 06:48, Pszemol wrote:
    > "the_foe" <t...@w...pl> wrote in message

    > I to jest Twoja profesjonalna interpretacja prawa? Prawnikiem jesteś?

    ale takie bylo zalorzenie.
    Solorz dostaje koncesje i zarabia - ale, ale - aby mogl zarabuiac w
    wyniku tej koncesji postawiono warunek: BDI - czyli internet ogolnie
    dostepny bez ogranicznen (czyli taki jak w uslugach komercyjnych).

    W uslugach komercyjnych nie trzeba wpisywac capcha - czyli tu masz
    punkt, ktorego caly czas sie wszyscy czepiamy pokazujac jawnie, ze Aero2
    zlamalo regulamin (lub inaczej: nie dotrzymalo jego warunkow).

  • 30. Data: 2014-05-01 09:13:00
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-05-01 06:48, Pszemol wrote:
    > "the_foe" <t...@w...pl> wrote in message

    > I to jest Twoja profesjonalna interpretacja prawa? Prawnikiem jesteś?

    ale takie bylo zalozenie.
    Solorz dostaje koncesje i zarabia - ale, ale - aby mogl zarabiac w
    wyniku tej koncesji postawiono warunek: BDI - czyli internet ogolnie
    dostepny bez ogranicznen (czyli taki jak w uslugach komercyjnych).
    Solorz warunek przyjal.