  • 31. Data: 2014-05-01 20:37:45
    Temat: Re: Odpowiedź UKE ws. "kapci" w Aeoro2 - jakaś wyższa logika
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message news:ljsrhn$kuh$1@dont-email.me...

    > a jak nie mam przegladarki graficznej z javascript to jak sie mam
    > polaczyc?
    > Caly czas mowimy o tym samym - nie mam przegladarki, korzystam z innych
    > uslug (np. via telnet lacze sie z serwerem linuksowym - mi to wystarczy,
    > aby ustawic konfiguracje np. serwera ftp czy innych uslug) - bez inicjacji
    > capcha nie mam dostepu do tych uslug, a wiec jest ograniczenie, ktore
    > polega na tym, że Aero2 od 1.04.2014 zobowiazuje mnie do posiadania
    > graficznej przegladarki www z javascript.
    > A teraz badz tak laskaw i znajdz mi taki zapis w regulaminie.

    Ok, teraz rozumiem... Mnie przekonałeś.
    Myślę, że powinieneś wytoczyć im sprawę.

  • 32. Data: 2014-05-01 20:39:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message news:ljss5s$o1u$2@dont-email.me...

    > ale takie bylo zalozenie.
    > Solorz dostaje koncesje i zarabia - ale, ale - aby mogl zarabiac w wyniku
    > tej koncesji postawiono warunek: BDI - czyli internet ogolnie dostepny bez
    > ogranicznen (czyli taki jak w uslugach komercyjnych).
    > Solorz warunek przyjal.
    >
    > W uslugach komercyjnych nie trzeba wpisywac capcha - czyli tu masz punkt,
    > ktorego caly czas sie wszyscy czepiamy pokazujac jawnie, ze Aero2 zlamalo
    > regulamin (lub inaczej: nie dotrzymalo jego warunkow).

    Myślę że bez przeczytania oryginalnego dokumentu precyzującego
    warunki koncesji a tylko mając dostęp do "luźnych" interpretacji
    tego dokumentu wiele wartościowych wniosków wyciągnać się nie da.

  • 33. Data: 2014-05-01 20:47:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message

    > Ok, teraz rozumiem... Mnie przekonałeś.
    > Myślę, że powinieneś wytoczyć im sprawę.

    I jeszcze jedno pytanie... Czy nie ma gdzieś w regulaminie Aero2 zapisu, że
    graficzna przeglądarka jest *wymagana* w minimalnym zestawie wymagań?
    Bo jeśli napisali w regulaminie że i w darmowym i komercyjnym jest takie
    wymaganie to są kryci i nie jest ważne czy komercyjny tego FAKTYCZNIE
    wymaga czy nie - nie mając graficznej przeglądarki nie spełniałbyś
    regulaminu.

  • 34. Data: 2014-05-03 12:09:56
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-05-01 20:47, Pszemol wrote:
> [...]
    > wymaganie to są kryci i nie jest ważne czy komercyjny tego FAKTYCZNIE
    > wymaga czy nie - nie mając graficznej przeglądarki nie spełniałbyś

    ja nie znalazlem w regulaminie BDI wyraznie takiego sformuowania.
    W komercyjnym necie nigdzie tez takiego zapisu nie znajdziesz - bo to
    byloby jakies nieporozumienie - podlaczas i ma byc net, czyli wszystkie
    uslugi w tle maja ruszyc z miejsca, bez wpisywania jakiegos durnego kodu.

    W modemie (podlaczanym do portu USB), ktory traktuje jako awaryjny tryb
    (jak np. moj domowy provider ma chwilowa awarie, konserwacje - co sie
    niezmiernie rzadko zdarza, ale zdarza lub jest chwilowy brak pradu w
    domu) moge to przezyc, ze musze wpisac capcha i zresetowac lacze.
    Traktuje to jako awaryjny dostep, wiec moge przezyc - ale w urzadzeniach
    majacych laczyc sie automatycznie, tego nie da tak zainicjowac.

  • 35. Data: 2014-05-03 23:56:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" ljsjjk$fm1$...@d...me

    > Co właściwie napisałeś, bo nie rozumiem... No co z telenetem?
    > Jak połączysz się z internetem przez aero2 to nie możesz telneta używać?

    Gdy już połączysz się z internetem przez Aero2 -- kapcie
    nie będą Cię interesowały aż do rozłączenia. :) Ale jakim
    sposobem za pomocą jedynie telnetu połączyć się z internetem
    przez Aero2? W tym miesiącu wielokrotnie pisano o tym że
    w regulaminie nie ma mowy o konieczności javnej scryptności. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2014-05-04 00:04:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JoteR" 53608bb7$0$2357$6...@n...neostrada.pl

    > Dla mnie owe protokoły to np. HTTP, dzięki któremu można oglądać
    > gołe baby, NNTP, dzięki któremu można wklejać na grupach dyskusyjnych
    > treści z wikipedii, POP3/SMTP, dzięki którym można napyskować komuś,
    > komu boimy się

    Napyskować można by za pomocą UDP. ;)
    Ale i tutaj -- jak przebić się VoIPem przez kapcia?

    > naurągać osobiście, etc. Do tak rozumianych protokołów i udostępnianych za ich
    pomocą treści ma taki sam dostęp użytkownik

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'