  • 1. Data: 2014-04-26 23:49:47
    Temat: Odpowiedź UKE ws. "kapci" w Aeoro2 - jakaś wyższa logika
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    "Odnosząc się zaś do tego czy wprowadzenie kodu kaptcha naruszy pkt 4.
    c. c) decyzji wskazać należy, iż decyzja stanowi jedynie, że
    jakiekolwiek ograniczenia treści lub protokołów dostępnych dla
    użytkownika korzystającego z dostępu nieodpłatnego nie będą dalej idące
    niż takie same ograniczenia stosowane dla użytkownika korzystającego z
    usług odpłatnych. Z zapisu tego nie wynika, że po wprowadzeniu kodu
    kaptcha dla użytkowników BDI, Aero2 musiałaby zastosować takie kody dla
    użytkowników korzystających z usług odpłatnych.

    W związku z powyższym, dopóki nie zaistnieje sytuacja różnicująca przez
    Spółkę ograniczenia treści lub protokołów dostępnych dla użytkownika
    korzystającego z BDI oraz dostępnych dla użytkowników korzystających z
    usług odpłatnych, trudno mówić o naruszeniu zapisów decyzji."

    Pod taką odpowiedzią podpisał się Andrzej Płachecki.
    Czy to beszczelność i arogancja tego pana czy ja czegoś tu nie rozumiem?
    Bo jak dla mnie to ten pan przedstawił argument za tęzą łamania zasad
    koncesji przez aero^2 , następnie na podstawie tego wnioskując odwrotnie!
    Mylę się?

    --
    @foe_pl

  • 2. Data: 2014-04-27 00:19:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "the_foe" ljh9lu$96u$...@n...dialog.net.pl

    > Pod taką odpowiedzią podpisał się Andrzej Płachecki.
    > Czy to beszczelność i arogancja tego pana czy ja czegoś tu nie rozumiem?

    IMO to pierwsze.

    Proponuję przeprowadzenie eksperymentu polegającego
    na okapciowaniu części ,,taryf'' i sprawdzeniu, jak
    długo te ,,taryfy'' utrzymają się na rynku, gdy będzie
    możliwość prostego przeniesienia się do innej ,,taryfy''.

    Jeśli okaże się, że dobrowolnie nikt z aktywnych
    użytkowników nie zdzierży dłużej niż jeden dzień...

    -=-

    Jak sam zauważasz -- ten pan nie jest zbyt rozsądny,
    skoro pokazuje wyraźnie, iż Solorz łamie postanowienia
    i jednocześnie twierdzi, że Solorz nie łamie postanowień.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2014-04-27 12:35:26
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-04-27 00:19, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    > skoro pokazuje wyraźnie, iż Solorz łamie postanowienia
    > i jednocześnie twierdzi, że Solorz nie łamie postanowień.

    ten Pan (Andrzej Płachecki) ma kompetencje by zostac doradca albo wrecz
    rzecznikiem prasowym w rzadzie Putina. Idealnie by sioe do tego nadawal.

    Czy ten Pan ma oplacane stanowisko z podatkow podatnikow?
    Jesli tak, wnioskuje o jego usuniecie ze stanowiska ze skutkiem
    natychmiastowym z opcja zakazu pelnienia jakichkolwiek stanowisk
    decyzyjnych czy rzecznika przez najblizsze 5 lat.

  • 4. Data: 2014-04-27 15:30:02
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "the_foe" napisał:

> [...]
    > Bo jak dla mnie to ten pan przedstawił argument za tęzą łamania zasad
    > koncesji przez aero^2 , następnie na podstawie tego wnioskując odwrotnie!

    IMHO tak. Przecież użytkownik "darmowy" nadal ma dostęp do takich samych
    treści i protokołów, jak użytkownik "komercyjny". Obaj możecie zarówno
    oglądać te same gołe baby, jak i pyskować na tych samych grupach
    dyskusyjnych. Różnica jest tylko taka, że on płaci za to pieniędzmi a ty -
    wkurwieniem ;->

    JoteR

  • 5. Data: 2014-04-27 18:53:56
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-04-27 15:30, JoteR pisze:

> [...]
    > oglądać te same gołe baby, jak i pyskować na tych samych grupach
    > dyskusyjnych. Różnica jest tylko taka, że on płaci za to pieniędzmi a ty

    za wikipedią:
    Protokół internetowy to zbiór ścisłych reguł i kroków postępowania,
    które są automatycznie wykonywane przez urządzenia w celu nawiązania
    łączności i wymiany danych.

    nawiązanie łączności z aero2 jest inne niz w usługach komercyjnych tego
    operatora. No i nie jest automatyczne.

    --
    @foe_pl

  • 6. Data: 2014-04-27 18:55:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "AL" ljimhf$9m1$...@d...me

    > Czy ten Pan ma oplacane stanowisko z podatkow podatnikow?

    Tak, ale pracuje na rzecz Solorza.

    > Jesli tak, wnioskuje o jego usuniecie ze stanowiska ze skutkiem natychmiastowym z
    opcja zakazu pelnienia jakichkolwiek stanowisk
    > decyzyjnych czy rzecznika przez najblizsze 5 lat.

    Dlaczego tylko na 5? -- nie lepiej na resztę życia?

    W tym kraju jest ponad 30 milionów ludzi. Po co na takie
    stanowiska wybierać tych, którzy podpadli? Na jakiś czas
    można ludzi wsadzać do więzienia, ale od koryta IMO można
    (należy) odsuwać bezterminowo.

    On szydzi z ludzi, na rzecz których miał pracować.
    Drwi z ludzi, którzy go karmią.

    Niech Solorz wprowadzi kapcie na wszystkie swoje ,,taryfy''
    i niech pozwoli ludziom na bezkarna rezygnację z jego usług
    w każdej chwili -- zobaczymy, jak długo utrzymają się klienci.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-04-27 19:05:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "the_foe" ljjcn2$94f$...@n...dialog.net.pl

    > nawiązanie łączności z aero2 jest inne niz w usługach komercyjnych tego operatora.
    No i nie jest automatyczne.

    Zdecydowanie nie jest! Takie są kapciane
    założenia -- odautomatyzowanie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-04-27 23:56:28
    Od: W <w...@w...pl>

    the_foe wystukał, co następuje:

> [...]
    > łączności i wymiany danych.
    >
    > nawiązanie łączności z aero2 jest inne niz w usługach komercyjnych tego

    Hm, czy urządzenie nawiązało połaczenie automatycznie? tak - nie musiałeś mu
    wklepywać ręcznie pojedyńczych komend, czy pozwalało transferować dane? tak
    - kod CAPTCHA i tylko on aż podasz poprawny. A to, że otrzymane dane nie
    spełniają Twoich oczekiwań...

    #trollface

    w.
    rozbawiony całą burzą z aero2 i 'bo mnie się należy i nie mam innych
    problemów i krew za sprawę wyleję!' ;->

  • 9. Data: 2014-04-28 00:24:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "W" X...@a...home

    > rozbawiony całą burzą z aero2 i 'bo mnie się należy
    > i nie mam innych problemów i krew za sprawę wyleję!' ;->

    I ja uważam, że nie warto głowy zawracać tymi kapciami.
    Niech Solorz wpłaci do budżetu państwa 2 miliardy plnów
    i niech zamyka swój BDI. A rząd RP te pieniądze niech
    przekaże innym operatorom -- lub rodzicom
    niepełnosprawnych ludzi...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2014-04-28 07:43:26
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Problem w tym, że kody są nieczytelne (losowanie następnego nic nie pomaga)
    nawet dla człowieka.
    Nie ma możłiwości ich odczytania.
    http://jdtech.pl/2014/04/aero2-i-captcha-byly-trudni
    ejsze-kody.html