  • Data: 2010-12-30 20:48:11
    Temat: Odpowiednik "blokady klawiatury" w rozsuwanych Androidach
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,

    bawiłem się chwilę Motorolą Flipout w salonie i zaskoczyło mnie, że po
    złożeniu telefonu (schowaniu klawiatury) telefon nie przeszedł w stan
    uśpienia z zablokowanym ekranem dotykowym. Czy w rozsuwanych telefonach
    z Androidem da się tak ustawić żeby złożenie klawiatury powodowało
    przejście w stan uśpienia? (chodzi mi o odpowiednik "blokady klawiatury"
    w zwykłych telefonach). Jak w ogóle w Androidzie działa blokada ekranu
    dotykowego? (bo zakładam, że jest taka funkcjonalność).

    Dzięki i pozdrawiam

    --
    Jacek Midura