  • 81. Data: 2011-03-01 13:36:23
    Temat: Re: Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
    Od: "Kresowiak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Przeciez nie dlatego ze drzewo stoi na srodku jezdni, ale bez
    > oswietlenia dziennego :-)
    >
    > Prosta sprawa - nie ma drzewa - nie ma wypadku, nie trafia do
    > statystyk :-)
    >
    > J.

    Wniosek więc taki, że światła również powinny mieć nakaz stania na światłach,
    bo bardziej widoczne drzewo to szansa szybszego jego zauważenia i uniknięcia
    wypadku.

  • 82. Data: 2011-03-01 13:36:34
    Od: "Kresowiak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > oswietlenia dziennego :-)
    >
    > Prosta sprawa - nie ma drzewa - nie ma wypadku, nie trafia do

    Wniosek więc taki, że drzewa również powinny mieć nakaz stania na światłach,

  • 83. Data: 2011-03-01 13:38:51
    Od: "Kresowiak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    DJ <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Rozumiec ze Ty oceniasz w nocy lepiej predkosc i odleglosc samochodu
    > jadacego bez swiatel jak z nimi?
    >
    > DJ

    Oczywiście, bo teraz nie ma już takich nocy jak dawniej i wszędzie świeci
    jakieś słabsze lub mocniejsze światło, a więc każdy samochód jakoś widać i
    wiadomo w którym miejscu jest, bardziej niż gdy włączy światła.
    Zamiast teoretyzować, zrób eksperyment.

  • 84. Data: 2011-03-01 13:40:32
    Od: "Kresowiak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kresowiak <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > jakieś słabsze lub mocniejsze światło, a więc każdy samochód jakoś widać i
    > wiadomo w którym miejscu jest, bardziej niż gdy włączy światła.

    I jeszcze jedno pytanie, tym razem teoretyczne - gdyby istniały światła, które
    oświetlają tylko drogę przed samochodem, ale nie widzą ich kierowcy z
    przeciwka, to jazda w nocy byłaby bezpieczniejsza czy nie?

  • 85. Data: 2011-03-01 13:44:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-01 12:46, WW pisze:
    (...)
    > To prawda, ale nie cała.
    > Jak nie było obowiązku, to wszyscy kierowcy wypatrywali na drodze
    > samochodów zarówno oświetlonych jak i nieoświetlonych.

    To tak jak teraz.

    > Utarło się nawet,
    > że jak ktoś jechał w dzień na światłach, to znaczy, że mu się bardzo
    > spieszy. Takim z daleka ustępowaliśmy drogi.

    Komu się tak utarło i gdzie?

    > Dziś, jak obowiązuję przepis, to wypatruje się tylko świateł.

    Jasne, przynajmniej pasuje do Twojej teorii.

  • 86. Data: 2011-03-01 13:45:31
    Temat: Re: Od jutra mo?na je?dzi? bez ?wiate? w dzie?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-01 13:16, WW pisze:
    (...)
    > To prawda, ale zakładam, że i IQ w tym czasie nieco się podniosło :-)

    Błędne założenie.

  • 87. Data: 2011-03-01 13:49:13
    Od: Mario <c...@o...pl>

    On 2011-03-01 13:44, Artur Maśląg wrote:
    > W dniu 2011-03-01 12:46, WW pisze:
    > (...)
    >
    > To tak jak teraz.

    Prawie bo niedotyczy usera "DJ". :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 88. Data: 2011-03-01 13:50:44
    Temat: Re: Od jutra mo?na je 1/4 dziae bez ?wiate? w dzien
    Od: Mario <c...@o...pl>

    A piesi tez powinni o swoje zycie dbac i nosic odblaski czy
    > latarki.

    W dzień? LOL. :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 89. Data: 2011-03-01 14:02:04
    Temat: Re: Od jutra można je?dzić bez ?wiateł w dzień
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-01 11:55, J.F. pisze:

    > W naturze ?
    >
    > Koty genetycznie przystosowane do spozywania malych gryzoni w calosci.
    > Lacznie z futrem, koscmi i pazurami.

    Nie mówiąc o tym, że krowie mleko dla kotów to niebyt szczęśliwy
    pomysł i może im zaszkodzić.

  • 90. Data: 2011-03-01 14:02:40
    Od: PaPi <...@...3>

    > Bo w nadmiarze jest. Czy widziałeś jakiekolwiek inne ssaki pijące mleko
    > po odstawieniu od cyca?

    A widziales inne ssaki chodujace na swoje potrzeby zwierzeta ?
    Poszukaj troche na temat przystosowania genetycznego ludzkich populacji
    do trawienia bialka krowiego. Dlaczego np. dorosli Chinczycy czy
    Japonczycy trawia krowie mleko duzo gorzej od Europejczykow czy
    mieszkancow Afryki.