  • 101. Data: 2011-03-01 14:40:11
    Temat: Re: Od jutra można je?dzić bez ?wiateł w dzień
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-01 14:22, flower pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg"<f...@p...com> napisał w wiadomości
    > zdrowia.
    > mleko

    > Tak jak kości psom. Niemniej pytanie było czy widziałem jakieś inne ssaki
    > pijące mleko: widziałem.

    A można wiedzieć jakie, bo przyznaje, że ja nie słyszałem, o czymś takim
    i jestem bardzo ciekaw.

    A.

  • 102. Data: 2011-03-01 14:41:39
    Temat: Re: OT Od jutra można je?dzić bez ?wiateł w dzień
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Te wszystkie choroby na które zapadają koty karmione mlekiem to na pewno
    > zbieg okoliczności.
    >
    > A jak każdy wie, taki np. słoń, swój potężny kościec buduje z...
    > oczywiście, że tak: krowiego mleka. Słonie są szczególnymi smakoszami
    > krowiego mleka, dlatego nie mają osteoporozy itp.

    To jedz to co słoń to będziesz miał potężny kościec.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 103. Data: 2011-03-01 14:42:38
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > A można wiedzieć jakie, bo przyznaje, że ja nie słyszałem, o czymś takim
    > i jestem bardzo ciekaw.

    Koty.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 104. Data: 2011-03-01 14:44:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A można wiedzieć jakie, bo przyznaje, że ja nie słyszałem, o czymś takim i
    > jestem bardzo ciekaw.

    A przeczytać więcej niż jedną linijkę w górę to już nie łaska?

  • 105. Data: 2011-03-01 14:44:38
    Temat: Re: Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-01 14:02, PaPi pisze:

    > A widziales inne ssaki chodujace na swoje potrzeby zwierzeta ?
    > Poszukaj troche na temat przystosowania genetycznego ludzkich populacji
    > do trawienia bialka krowiego. Dlaczego np. dorosli Chinczycy czy
    > Japonczycy trawia krowie mleko duzo gorzej od Europejczykow czy
    > mieszkancow Afryki.

    Owszem, człowiek odrobinę się do tego przystosował, więc negatywne
    skutki są mniejsze, ale nadal są. Natomiast nie ma niczego korzystnego w
    mleku więc po co się truć? Oczywiście pomijam gust, są osoby lubiące
    mleko. W takim przypadku to rozumiem. Tak samo jak rozumiem to, że ktoś
    pije, pali itp.

    A.

  • 106. Data: 2011-03-01 14:49:19
    Temat: Re: Od jutra mo?na je?dzi? bez ?wiate? w dzie?
    Od: "Kresowiak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Arek <a...@a...pl> napisał(a):

    > Typowy neelixowy poziom. Czas płynie a neelix zawsze ten sam.
    >
    > A.

    A więc jednak to było pisane poważnie!?!?
    No to nie życzę ci wjechania wprost pod koła innego samochodu (ewentualnie
    wprost w rowerzystę) z pierwszeństwem przejazdu. Jeżeli opierasz decyzję
    "jechać/nie jechać" na światłach widocznych przez szyby innych samochodów to
    jednak będzie to jak najbardziej możliwe.

  • 107. Data: 2011-03-01 14:49:52
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-01 14:04, PaPi pisze:

    > Poprosze o linka dotyczacego tych badan.
    > Popartego jakas publikacja w Science czy rekomendacja WHO ? Bo z portali
    > wrozbiarskich czy innych homeopatycznych sobie daruj.

    Masz mnie za dziecko? Standardowa technika usenetowa, poproś o źródło
    trudne do odszukania a następnie je zignoruj, gdyby jednak, ktoś je
    dostarczył.

    Gdybyś faktycznie był zainteresowany jakimiś konkretami, sam byś
    dostarczył linka z badaniami z których by wynikał jakikolwiek
    dobroczynny wpływ tej substancji, którą dorosła krowa karmi cielaka.

    Albo inaczej, substancji którą wytwarza napakowane dziwnymi hormonami
    zwierzę, która po kolejnych obróbkach trafia w kartoniku na Twój stół.

    A.

  • 108. Data: 2011-03-01 14:50:25
    Od: "Kresowiak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Arek <a...@a...pl> napisał(a):

    > Nie dostrzegasz różnicy?
    >
    > A.

    No nie - przecież według ciebie samochód z właczonymi światłami to samochód w
    ruchu.

  • 109. Data: 2011-03-01 14:51:06
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-01 14:41, flower pisze:

    > calosci.

    > robią
    > mleko

    > To jedz to co słoń to będziesz miał potężny kościec.

    A to nie mleko jest jedynym źródłem wapnia? Kurde znowu mnie oszukali. I
    komu tu wierzyć?

    A.

  • 110. Data: 2011-03-01 14:52:39
    Od: "Kresowiak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Arek <a...@a...pl> napisał(a):

    > Nie widzisz różnicy pomiędzy zaparkowanym a jadącym samochodem. No to
    > nieźle i jeszcze twierdzisz, że to jest bezpieczne. Mam nadzieję neelix,
    > że ciągle nie wyrobiłeś tego PJ.

    Ja widzę, co zresztą napisałem. Tobie są do tego potrzebne światła.
    Tylko fakty jest takie, że bazowanie na sztucznym wyróżniku prędzej czy
    później cię zgubi. Bo normalny wyróżnik auta będącego w ruchu jest jeden: ono
    się RUSZA!
    I skończ już tym dziecinnymi uwagami.