  • 11. Data: 2009-10-20 19:50:13
    Temat: Re: Obudowa podwodna do aparatu Panasonic Lumix DMC-LX3
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Haw" <h...@g...com> wrote in message
    news:hbl1p0$rl8$1@inews.gazeta.pl...
    >>> http://www.aditech-uw.com/product_info.php?products_
    id=605

    > aparat pewnie kupiles jak byl nowoscia obudowe dokupiles pozniej :p. stad
    > roznice.

    Nie, te obudowy tyle kosztowały zawsze. To bądź co bądź odlew
    z plexiglasu czy innego akryliku i trochę gumek i sprężynek...

    Natomiast ta obudowa aditech to już porządniejszy wynalazek
    którego w pełni nie wykorzystałbym pewnie... No i dodatkowo
    nie jestem pewny jak się taki aluminiowy odlew będzie zachowywał
    w morskiej wodzie przy jakimś zdrapaniu powłoki lakierowej...
    Moja aluminiowa lampa nad akwarium morskim koroduje
    w mgnieniu oka poddana działaniu morskiej wodzie...
    Zdecydowanie wolałbym coś plastikowego.

    No i przesiadka z 450+170 na 450+600 jest nieporównywalnie
    droższa... nie wiem czy warto w takich warunkach o tym mówić.