  • Data: 2010-04-08 15:11:54
    Temat: Objaw krzywych tarcz?
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taki objaw że jak przyhamowuję to drga mi kierownica. Jak mocno wcisne
    hamulec to nie. Tak jest na ciepłych hamulcach. Jak ruszę po postoju to
    przez 1 km jest ok.
    Do tego przy prędkości ok 50km/h bez hamowania czasem są lekkie drgania
    kierownicy (nie takie mocne jak przy hamowaniu).
    To tarcze do wymiany czy coś jeszcze?