  • 51. Data: 2013-03-01 14:53:27
    Temat: Re: OT - ostatni gasi światło
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "engry berd" <b...@a...org>

    > Bo są sprzężone z fejsikiem i można kliknąć lubię to

    No właśnie. Takie niby nieistotne rzeczy może przesądzają o braku
    zainteresowania.

  • 52. Data: 2013-03-01 22:39:49
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    John Kołalsky napisał:

    [nic nie napisał, reszta to podpis pod delimiterem]

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 55. Data: 2013-03-01 22:57:44
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Fri, 1 Mar 2013 22:39:49 +0100, "Big Jack" <a...@b...zz> wrote:

    >John Kołalsky napisał:
    >
    >[nic nie napisał, reszta to podpis pod delimiterem]

    o! kolejny niedouczony. <rs>

  • 56. Data: 2013-03-02 01:44:26
    Od: "engry berd" <b...@a...org>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "engry berd" <b...@a...org>

    > No właśnie. Takie niby nieistotne rzeczy może przesądzają o braku
    > zainteresowania.

    To było z przekąsem. Mi bynajmniej tego nie brakuje.

  • 57. Data: 2013-03-02 02:44:15
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-02-28 22:12, John Kołalsky pisze:

    > z tego co widze, to wiekszosc na tej grupie ma cie juz w KFach.
    > --
    > A długo jeszcze będziemy czytali twoje pierdy ?

    ale on ma racje... nie możesz cytować jak wszyscy? nie idzie czytać
    Twoich postów.

    nawiasy są zbyt mainstreamowe dla Ciebie czy co?

  • 58. Data: 2013-03-02 02:45:38
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Jestem niemal pewny tego, że prawie nikt nie zauważył braku gazety.
    > (poza samą gazetą -- rzecz jasna)

    ja widzę nawet plusy... mogłem zlikwidować maila, który był tylko i
    wyłącznie źródłem spamu : )

  • 59. Data: 2013-03-02 08:13:39
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Marcin N napisał:

    > Proponuję serwer: news.task.gda.pl
    > Darmowy, nie wymaga logowania.

    Mimo tych przymiotów nie jest on dla wszystkich

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 60. Data: 2013-03-02 10:18:06
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz>

    > [nic nie napisał, reszta to podpis pod delimiterem]

    Delimiter to myślnik+myślnik+spacja