  • 91. Data: 2013-03-05 18:46:20
    Temat: Re: OT - ostatni gasi światło
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "gawfron" <g...@s...pl>

    > Ma rację. WM pod względem obsługi grup dyskusyjnych jest w stosunku do OE
    > wykastrowany.

    Z czego niby ?

    Pierdoły. Facet ma problem z dwoma kreseczkami u innych. To jego
    osiągnięcie.

  • 92. Data: 2013-03-05 23:31:11
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał:

    > Z czego niby ?

    Z czegoś, co dyskwalifikuje WM do odpisywania na grupie, bo czytać można
    spokojnie, ale przy odpowiedzi, nie wstawia wcięć ">" w cytatach i trzeba to
    ręcznie robić. A przy wielu odpowiedziach, jest to lekko denerwujące. Były
    jakieś patche, ale na win7 x64 nie działają.

  • 93. Data: 2013-03-06 01:02:39
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomek" <n...@o...pl>

> [...]
    > to ręcznie robić. A przy wielu odpowiedziach, jest to lekko denerwujące.
    > Były jakieś patche, ale na win7 x64 nie działają.

    Czyli nic nie zostało wykastrowane bo problem ten istnieje w OE ale dotyczy
    tylko formatów zawijających się qp i base64. Bo to w ogóle nie jest problem
    OE tylko właśnie tych formatów. Nie jest po prostu możliwe cytowanie gdy
    tekst zawija się chyba, że się ten tekst połamie. Inaczej znaki cytowania
    nie trzymałyby się początków linii. Można cytować w formatach, w których to
    cytowanie przewidziano takich jak HTML. I jak sobie ten HTML ustawisz do
    odpowiadania to qp czy base64 zostanie zacytowany jak należy. Tak samo nie
    ma problemu cytowania w formatach w których tekst nie jest zawijany. O ile
    dobrze kojarzę pisałem o tym gdzieś koło 2000 roku, czyli tyle to już tak
    działa.

  • 94. Data: 2013-03-09 18:33:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ghost" 513264fe$0$1211$6...@n...neostrada.pl

    > Ciekawe jak on widzi zawartosc cudzuch kf.

    Jak widzi? Widzi wyraźnie.

    > Ciekawe czy widzi, ze ja mam rs w kfie.

    Tak, widzi.

    [my jasnowidzący widzimy wszystko -- poza, rzecz
    jasna, przyszłymi notowaniami totolotka?... ja
    znam te notowania -- niestety nie wiem, które
    będzie którego dnia...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'