  • 1. Data: 2013-02-25 22:16:46
    Temat: [android] appka do wylaczania
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    czy jest jakis programik, ktory wylacza tablet (ekran), kiedy np.
    zamknie sie mu pokrowiec? albo tak jak w telefonach kiedy przytknie
    sie urzadzenie do ucha. albo tak jak jest w ipadach, albo w normalnych
    laptopach. <rs>

  • 2. Data: 2013-02-26 08:32:48
    Temat: Re: [android] appka do wylaczania
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 25.02.2013 22:16, rs wrote:
> [...]
    > zamknie sie mu pokrowiec? albo tak jak w telefonach kiedy przytknie
    > sie urzadzenie do ucha. albo tak jak jest w ipadach, albo w normalnych

    a ten tablet to na jakim systemie? i czy mozna z niego dzwonic, bo to
    grupa gsm...
    Marx

  • 3. Data: 2013-02-26 10:24:25
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    rs nabazgral(a):

> [...]
    > zamknie sie mu pokrowiec? albo tak jak w telefonach kiedy przytknie
    > sie urzadzenie do ucha. albo tak jak jest w ipadach, albo w normalnych

    Google nie dziala ??
    https://play.google.com/store/apps/details?id=net.za
    lio.android.cso&feature=related_apps
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.so
    urcespark.app.casesensor&feature=related_apps
    Samsung ROM only:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Ma
    rksThinkTank.FlipCaseControl

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

  • 4. Data: 2013-02-26 17:57:08
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 26 Feb 2013 10:24:25 +0100, "Chris" <c...@s...pl> wrote:

> [...]
    alio.android.cso&feature=related_apps
    >https://play.google.com/store/apps/details?id=com.s
    ourcespark.app.casesensor&feature=related_apps

    dzieki. ta ostatnia sie powinna nadac. <rs>

  • 5. Data: 2013-02-27 04:37:46
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 27 Feb 2013 00:59:24 +0100, Chris <spam@nospa..de> wrote:

    lio.android.cso&feature=related_apps
    >>> https://play.google.com/store/apps/details?id=com.so
    urcespark.app.casesensor&feature=related_apps

    >Mam tą ostatnią i działa ale jak pisałem Samsung Only.

    nie przeszkadza mi to, a wrecz przeciwnie. <rs>