  • 1. Data: 2013-02-27 16:07:01
    Temat: Re: OT - ostatni gasi światło
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości
    >home.pl właśnie rozsyła userom info, że 4 marca wyłączają serwer
    >news.
    >Zablokowaniem spamu od siebie to się buce nie zajmą...
    >Po wyłaczeniu gazeta.pl ruch w polskim usenecie zmalał chyba o
    >80-90%,
    >teraz będzie kolejny pogrom. A z tego niewielkiego kawałeczka co
    >zostanie,
    >to i tak połowa to trolle do odfiltrowania, różne azbestowe Pszemole,
    >Eneuele i Koniotrzepollino. Ech..

    Czas na konto google, czy aioe.org/eternal-september.org ?

    CIekawe swoja droga - ja rozumiem ze zysku nie przynosi, ale takie
    zmasowane wylaczanie po latach funkcjonowania ?
    Kryzys, lokaut adminow ?

    J.

  • 2. Data: 2013-02-27 16:29:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Feb 2013 16:07:01 +0100, J.F napisał(a):

    >Pewnie jakiś kolejny projekt-manager wpadł i stwierdził, że to dobre
    >miejsce na kolejne oszczędności. Kolejne po zlikwidowaniu działu
    >abuse.

    Ale w tylu roznych miejscach ?
    Jeden, czy jakies wspolne szkolenie mieli, czy moze google rozeslalo
    nowe propozycje prowizji ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2013-02-27 16:43:05
    Temat: OT - ostatni gasi światło
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2013-02-27 16:58:53
    Od: W <w...@w...pl>

    Waldek Godel wystukał, co następuje:

> [...]
    > teraz będzie kolejny pogrom. A z tego niewielkiego kawałeczka co zostanie,
    > to i tak połowa to trolle do odfiltrowania, różne azbestowe Pszemole,

    Czas na własny serwer news! na którym od razu będzie filtrowanie ww. ;-)

  • 5. Data: 2013-02-27 17:10:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 27 Feb 2013 15:58:53 +0000 (UTC), W napisał(a):

    > Czas na własny serwer news! na którym od razu będzie filtrowanie ww. ;-)

    a do czego go podepniesz?

  • 6. Data: 2013-02-27 17:29:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

> [...]

    Pewnie jakiś kolejny projekt-manager wpadł i stwierdził, że to dobre
    miejsce na kolejne oszczędności. Kolejne po zlikwidowaniu działu abuse.

    Projekt manager w tym stylu:
    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-as
    h3/538309_611083285585325_712217859_n.jpg
    Bo oczywiście tego, że ludzie się wkurzą i pójdą gdzie indziej, to już nie
    wziął pod uwage.
    Po co komu konto na home jak nie ma serwera news? Inne serwery www są
    tańsze, inne serwery pocztowe przynajmniej zapewniają dostarczenie
    wysłanych maili - serwer pocztowy home.pl jest prawie notorycznie listowany
    jako źródło spamu, co w przypadku spam-friendly hostingu nie jest takie
    dziwne.
    Pomyśleć, że kiedyś to była całkiem porządna firma, a tera taki
    "szwagrex-drutex export import", czyli jak szybo i łatwo wydymać klienta,
    za to na dużą kasę.

  • 7. Data: 2013-02-27 17:36:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-27 17:29, Użytkownik Waldek Godel napisał:

> [...]
    h3/538309_611083285585325_712217859_n.jpg
    > Bo oczywiście tego, że ludzie się wkurzą i pójdą gdzie indziej, to już nie

    Naiwni.
    W dupie mają czy ktoś się wkurzy czy nie.
    Ważne jest aby użytkownicy porejestrowali się na różnych
    forumach gdzie nie będzie problemu z waleniem im reklamą
    po oczach, raz przy przeglądaniu strony i drugi raz wysyłając
    na podane w czasie rejestracji adresy.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-02-27 19:13:28
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > a do czego go podepniesz?

    do innych wlasnych serwerów news ;)

    moze tez postawie hmmm...

    w koncu jak web 2.0 to moze czas na usenet 2.0 ;) usenet w rekach
    usenetowiczow :D

  • 9. Data: 2013-02-27 19:55:50
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > do innych wlasnych serwerów news ;)
    >
    > moze tez postawie hmmm...
    >
    > w koncu jak web 2.0 to moze czas na usenet 2.0 ;) usenet w rekach
    > usenetowiczow :D

    yeah, zalozmy wlasna domene pl!!!!1111

  • 10. Data: 2013-02-27 20:12:01
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>