  • 1. Data: 2013-02-27 20:12:04
    Temat: Awaria na laczach ?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Ktos zauwazyl jakies klopoty ?

    Cos dziwnego - dzwonie z tmobilu na komorke w orange - od razu
    zglasza sie poczta glosowa.
    Dzwonie z plusa - poczta.
    Dzwonie ze stacjonarki TP - dzwonek.

    dzwonie na inny numer w orange - tez poczta. Ale ten moze faktycznie
    wylaczony.

    J.

  • 2. Data: 2013-02-27 20:19:46
    Temat: Re: Awaria na laczach ?
    Od: K <...@...c>

    W dniu 27-02-2013 20:12, J.F pisze:
> [...]
    > Dzwonie z plusa - poczta.
    > Dzwonie ze stacjonarki TP - dzwonek.
    >
    > dzwonie na inny numer w orange - tez poczta. Ale ten moze faktycznie

    ja mam w orange takie awarie codziennie. biore firmowa orange i probuje
    zadzwonic do kogos innego z firmy (w orange), zglasza sie poczta. biore
    prywatna t-mobile, dziala. dodam ze w orange pelny zasieg na obu
    koncach, a w t-mobile ledwo-ledwo.

  • 3. Data: 2013-02-27 20:31:02
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-02-27 20:12, J.F pisze:
> [...]
    > Dzwonie z plusa - poczta.
    > Dzwonie ze stacjonarki TP - dzwonek.
    >
    > dzwonie na inny numer w orange - tez poczta. Ale ten moze faktycznie

    tez Orange.
    wczoraj rano jak ktos do mnie dzwonil nic nie slyszalem w sluchawce,
    mnie rozmówca słyszal. Myslalem ze padl głosniczek w słuchawce, ale
    pzrelaczylem na głośnomówiacy a tam tez cisza. Zaraz potem zaczelo
    działac, ale pierwsza odebrana rozmowa była bardzo słabej jakosci jakby
    bardzo mocno skompresowana. Potem wszytko wrocilo do normy.
    Majac porównanie z tmobile Orange wydaje sie amatarska. Liczba dzwinych
    padów i usterek jest poza jakakolwiek skalą przyzwoitosci.

    --
    the_foe

  • 4. Data: 2013-02-28 20:42:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.02.2013 20:12, J.F pisze:
    > Ktos zauwazyl jakies klopoty ?
    >
    > Cos dziwnego - dzwonie z tmobilu na komorke w orange - od razu zglasza
> [...]

    Kiedyś miałem podobne problemy - pomogło wyłączenie 3G.

  • 5. Data: 2013-02-28 21:05:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Feb 2013 20:42:49 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Kiedyś miałem podobne problemy - pomogło wyłączenie 3G.

    Tym razem zawinil szajsung.
    nie wiem kto co i jak wlaczylo blokade na numery, ale co sie naszukalem aby
    ja wylaczyc ...

    J.

  • 6. Data: 2013-02-28 22:53:09
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-02-27 20:31, the_foe pisze:

> [...]
    > Majac porównanie z tmobile Orange wydaje sie amatarska. Liczba dzwinych
    > padów i usterek jest poza jakakolwiek skalą przyzwoitosci.

    miałem to samo w firmie. T-mobile pada, z niego się dodzwonić nie mogę.
    Z Orange na t-mobila ok, ale z t-mobile juz nie. Poza tym t-mobile pada
    mi średnio 3 razy w tygodniu. Okolice Bydgoszczy.