  • 1. Data: 2013-02-25 14:51:04
    Temat: Prosty do dzwonienia, wybrałem dwa nieco odmienne do 400zł
    Od: Rabarbar <t...@i...pl>

    Muszę kupić telefon do dzwonienia, zależy mi na czasie działania, dużym
    czytelnym wyświetlaczu(>2"). Bezawaryjność. Cena do 400zł.

    Przejrzałem obecnie sprzedawane telefony i wstępnie wybrałem dwa nieco
    skrajnie rózne modele:

    NOKIA ASHA 206 270zł
    NOKIA ASHA 309 370zł

    oba słyną z długiej pracy na baterii, ten drugi jest niestety dotykowy

    Czy warto spojrzeć na jakieś inne modele ?