  • 41. Data: 2013-02-28 20:35:37
    Temat: Re: OT - ostatni gasi światło
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    --
    A którego end usera ? Tego co daje treść czy tego co bierze ? Bo temu
    co daje trzebaby zapłacić za pisanie a temu co bierze odebrać.

    cos ci sie tu juz zupelnie popierdutkowalo i to jest ostani twoj post
    na ktory odpowiadam, jesli nie poprawisz separatora. znudzilo mi sie
    wklejanie. <rs>

  • 42. Data: 2013-02-28 20:42:19
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 28 Feb 2013 12:03:23 +0100, qrt <...@i...jakis> wrote:

    >wiem ze swego czasu były takowe nawet w naszym kraju. Choć grupy tam będące
    >nie były w hierarchii pl a służyły danej grupie ludzi po prostu do
    >"lokalnej" komunikacji tak jak dzisiaj do tego służą wąskie fora
    >tematyczne.
    >
    >ZTCP czytać mogli wszyscy ale pisać tylko ci płacący.

    jest na swiecei cala masa platnych serwerow, posiadajacych dziesiatki
    tysiecy grup ze wszystkich chierarchii lokalnych. niestety (dla nie
    placacych) wiadomosci moga pisac i czytac tylko ci ktorzy zaplaca.
    zwieksza to troche jakosc postow, bo kilka skarg do abuse i traci sie
    abonament, wiec ludzie sie staraja, choc nie jest to jakas dramatyczna
    roznica miedzy serwerami bezplatnymi. <rs>

  • 43. Data: 2013-02-28 21:07:23
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.pl>

> [...]

    cos ci sie tu juz zupelnie popierdutkowalo i to jest ostani twoj post
    na ktory odpowiadam, jesli nie poprawisz separatora. znudzilo mi sie
    W 4 literach mam twoje odpowiadanie w tym twoje dyletanckie uwagi na temat
    separatora.

  • 44. Data: 2013-02-28 21:47:54
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 28 Feb 2013 21:07:23 +0100, John Kołalsky <j...@k...invalid>
    wrote:

    z tego co widze, to wiekszosc na tej grupie ma cie juz w KFach.
    pozwolisz wiec, ze przylacze sie do wiekszosci, zeby twoich
    prostackich uwag juz nie czytac, pod separatorem czy nad. PLONK. <rs>

  • 45. Data: 2013-02-28 21:50:40
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 28 Feb 2013 18:47:40 +0100, John Kołalsky <j...@k...invalid>
    wrote:

    >Użytkownik "rs" <n...@n...spam.pl>

    >szkoda mi czasu na rozmowe, skoro sam nie rozumiesz co piszesz.
    >zacytuje cie tylko, zebys mial material do przemyslen:
    >"Od dawna jest płatny ... dla właścicieli usługi "
    >ja pytalem ile kosztuje.

    to ja zostawie to juz bez komentarza. i jak poprzednio. PLONK.

  • 46. Data: 2013-02-28 22:12:10
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.pl>

    z tego co widze, to wiekszosc na tej grupie ma cie juz w KFach.
    --
    A długo jeszcze będziemy czytali twoje pierdy ?

  • 47. Data: 2013-02-28 23:52:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ALEX Alpha MR" 1nfxawek085gp$.ucb2j8qe372p$....@4...net

    > A gdzie będziesz się produkował jak usenet padnie?

    Przed laty woziłem wszystkich chętnych swoim samochodem -- teraz
    nie wożę. Czy można powiedzieć, że transport w Białymstoku (i/lub
    w okolicy tego miasta) został sparaliżowany?

    Owszem, ale nie z mego powodu. Został sparaliżowany, gdyż
    tak mądrze miasto przebudowuje drogi, nie zaś dlatego, że
    ja zaprzestałem bezpłatnego wożenia ludzi swoim samochodem.

    -=-

    Gazeta mogła utrzymywać serwer NNTP, ale nie musiała tego
    czynić i pewnego dnia zrezygnowała z utrzymywania. Wzrosło
    zapewne nieznacznie bezrobocie (bo ktoś jednak musiał przy
    tym pracować) a rolę tego serwera przejęły inne serwery,
    których jest cała masa.

    Ale Godel najwyraźniej należy do tych ludzi, którzy bredzą
    bez sensu i chcą żerować na cudzej dobroci, płacąc na rzecz
    ,,bogów'' typu M$.

    -=-

    Ja cieszę się z tego, ze mogłem spokojnie korzystać
    i z onetu, i z gazety. Nie narzekam na brak dostępu
    do Usenetu, czy choćby na utrudnienia w tym dostępie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 48. Data: 2013-03-01 10:30:36
    Od: "engry berd" <b...@a...org>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    > Pomyśl raczej dlaczego ludzie wolą korzystać z innych metod komunikacji.

    Bo są sprzężone z fejsikiem i można kliknąć lubię to

  • 49. Data: 2013-03-01 10:58:29
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    pstryk!

    --
    *Mowa jest milczeniem a srebro złotem***

  • 50. Data: 2013-03-01 11:26:12
    Od: Filip <f...@f...pl>

    On 28-02-2013 20:25, Marcin N wrote:

    >Proponuję serwer:
    >
    >news.task.gda.pl
    >
    >Działa dobrze, nie jest tak szybki jak stary serwer onetu, ale nie robi
    >problemów. Darmowy, nie wymaga logowania.
    >

    >--
    >MN

    News.neostrada.pl

    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl