  • Data: 2015-11-21 14:56:18
    Temat: [OT] Stopka contra czarne dziury.
    Od: "AK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wloochacz" <w...@n...spam.gmail.com> napisał:

    > Nie, nie spełnia wszystkich norm.
    > Nie masz spacji kończącej po "---" (powinno być "-- "), co uniemożliwia

    Merytorycznie:
    Tak wiem (i to mnie naprawde wkurza - chyba faktycznie wylacze ta stopke, bo sam
    przy cytowaniu musze ja z tego powodu wycinac:), ale niestety Avast nie pozwala
    ustawic
    swojej stopki (nie powioem ze mnie to nie wkurza, Nawet probowalem pogrzebac w
    jego bebechach, ale ten string ma w czesci updateowanej wiec sie nie dalo nic
    zrobic.)

    PS: Ale duzy plus za spostrzegawczosc i pierwsze sensowne "przyczepienie sie".

    Co nie znaczy ze generalnie temat moj stopki jest tak fascynujacy ze czekam
    z utesknieniem na dalszy czep^H^H^H dyskusji na jej temat :)

    > poprawne cytowanie wiadomości z automatycznym odrzuceniem Twojej stopki.
    > Powyższe może zostać odczytane tak, że masz w w nosie innych użytkowników.

    Nie ja, tylko Avast, a opinie innych mnie nie interesuje wiedzac ze nie robie
    tego zlosliwie (a przeciez gdyby ktos zwyczajnie poprosil , juz dawno wylaczylbym
    ta stopke:) W przypadku fira czy innych prosilem o korekte "choinek" wielokrotnie :)
    Bez najmniejszego skutku :)

    PS: Panowie inni i "inni". Spieszcie sie z "dop..iem" mi bo mam jeszcze tylko 2tyg
    czasu :)
    Potem znikne z usenetu juz na zawsze (bo po kilku latach nieobecnosci widze
    jeszcze wieksze zidiocenie tzw "mlodego pokolenia":) i na kim wyladujecie swa
    "lemingowska milosc blizniego" hę :)?

    AK

    ---
    Avast.