  • Data: 2011-10-23 08:32:38
    Temat: [OT] Re: Pojemność akumulatora w voltach :))))
    Od: Mr Nobody <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-23 00:58, Pawel "O'Pajak" pisze:
> [...]
    wystrzeliwanych z radosci ze
    > wspolnego panstwa przez stosunkowo malo liczne narody. No i teraz mamy entuzjastow
    jednego EUpanstwa
    > z rzadem sprawowanym przez nie wybieranych przez rzadzonych, z kilkudziesiecioma
    jezykami, z
    > kompletnie roznym podejsciem do wielu podstawowych spraw, z banda doskonale
    oplacanych cwaniakow
    > wymyslajacych dyrektywy o szerokosci siedziska na traktorze i krzywiznie bananow,
    ze wspolna, a
    > jakze, historia... permanentnych wojen przez stulecia.

    Totalny bełkot. Porównujesz jakiś dyktatorów którzy siłą sztucznie tworzyli swoje
    "imperia" do
    związku demokratycznych państw europejskich.

    > Zone sam wybrales/wybierzesz, czy wolisz zeby ktos to zrobil za Ciebie?

    Zgadza się pytanie jest absurdalne.

    > Co za pytanie, absurdalne, ale jakos nie przeszkadza Ci wspolne panstwo z Niemcami,
    czy Zabojadami,
    > albo Grekami.

    Mi kompletnie nie przeszkadza. Współpracuję z różnymi firmami EU i nie muszę się
    męczyć z różnymi
    przepisami celnymi, odprawieniem towarów i usług itp. Przelewy do wszystkich krajów
    EU w SEPA
    kosztują mnie 5zł.

    Ale zdaje się że ta część wątku zaczęła się od

    > Nie moga wszyscy studiowac marketingu, politologii i filozofii, ktos musi cos do
    cholery produkowac.

    Twoja znienawidzona EU już dawno to zauważyła i od lat promuje pewne kierunki na
    uczelniach tzw.
    zamawiane kierunki m.in. elektronika, automatyka, telekomunikacja itp.

    BTW. Tej grupy czytać się ostatnio nie da. Czy jeśli nie piszecie na temat
    elektroniki to tak trudno
    dać znacznik OT?