    From: cichybartko <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: (OT) Portfolio modelki
    Date: Sun, 24 Jan 2010 22:31:23 +0100

    W dniu 2010-01-24 21:50, Jacek_P pisze:

    > Ta dziewczyna nie jest SZCZUPLA. Ona jest wychudzona.
    > Zadna ZDROWA kobieta nie ma takiej figury. ZDROWA czyli
    > mogaca bezproblemowo rodzic dzieci. Pogadaj z lekarzami,
    > jakie liczne sa obecnie przypadki ciaz zagrozonych,
    > ktorych przyczyna jest wlasnie nadmierne wychudzenie.

    Podaj budowę zdrowej kobiety ;). Lubię to narzekanie facetów na
    przesadną szczupłość, a gdy słyszę idealny wizerunek to pada opis z
    branży porno: biust po sylikonowym tuningu a talia możliwa tylko przez
    usunięcie żeber ;). Zmierzam do tego że nie można przesadzać w żadną
    stronę, ale jest coś takiego jak uwarunkowania genetyczne i tego nie
    przeskoczysz.

    > To nie sa pozory. Te zdjecia sa precyzyjne.

    Pomijam te zdjęcia, które zresztą nie są żadnym materiałem dowodowym.
    Protestuję przeciwko stwierdzeniu ktoś bardzo szczupły = anoreksja.
    Akurat znam parę osób które są genetycznie szczupłe i to bardzo.
    Dokładnie jest to cała rodzina. Rodzice są bardzo szczupli, dzieci
    także. Jedzą normalnie. Ktoś złośliwy i prostacki mógłby ich właśnie
    określić mianem rodziny z obozu po zobaczeniu zdjęć z wakacji z plaży, a
    oni są po prostu tacy genetycznie. Kobieta funkcjonuje normalnie, jak
    widać urodziła dwójkę zdrowych dzieci. Takich przypadków jest z
    pewnością masa i po prostu w chamski sposób dokonujesz uogólnienia na
    bazie tanich rewelacji.

    > A u was bija Murzynow. Widze, ze brakuje argumentow przy
    > anoreksji wiec wyjezdzasz otyloscia. No coz, rozmawiajac
    > o dzumie mozna wekslowac na cholere... :)

    Nie to Ty dajesz sobie mydlić oczy. Tak wielkie wyeksponowanie problemu
    anoreksji ma na celu odciągniecie od naprawdę szkodliwych zjawisk. Taka
    sama sytuacja dotyczy problemów w świecie kobiecej medycyny. Obecnie
    jest ogromny nacisk na profilaktykę rakową, głównie rak piersi i szyjki
    macicy. Statystyki mówią co innego, głównym zabójcą są choroby układu
    krążenia i tu profilaktyka leży. Strasznie anoreksją powoduje że coraz
    częściej usprawiedliwiane są złe nawyki żywieniowe, po co kogoś
    strofować jeszcze się nabawi wrednego choróbska. Nie odbieraj też tego
    że marginalizuje anoreksję, akurat znam ten problem bardzo dobrze i wiem
    jaka to tragedia dla rodziny, żyłem w związku z dziewczyną chorującą na
    anoreksje która się przekształciła w bulimię. To jest koszmar! Ale
    proszę nie generalizuj.

    Pozdrawiam,
    Bartosz.