    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 27 Jun 2012 13:30:10 +0200
    <jruo4a$cjj$1@inews.gazeta.pl> <4fe2f547$1@news.home.net.pl>
    <jrv3ol$i08$1@inews.gazeta.pl> <js465o$8g5$1@node2.news.atman.pl>
    <js77ln$42n$1@inews.gazeta.pl>
    <wtdgw86j7vam$.cxh3d89iqbug.dlg@40tude.net>
    <js7baa$lom$1@inews.gazeta.pl>
    <1w86r5ik9tziq.1nwzf5lqimc8x$.dlg@40tude.net>
    <js95a2$5fe$1@inews.gazeta.pl> <jsc359$6cn$1@inews.gazeta.pl>
    <jscegk$2o5$1@inews.gazeta.pl> <jscgia$mci$1@inews.gazeta.pl>
    <jschvh$b97$1@inews.gazeta.pl> <jscic3$rkn$1@inews.gazeta.pl>
    <4fead525$0$1305$65785112@news.neostrada.pl>
    <jsel41$bca$1@inews.gazeta.pl>
    <4feada8e$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
    <jseo4a$g9d$1@inews.gazeta.pl>
    <4feae75e$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <jsepn9$eui$2@inews.gazeta.pl>

    On 2012-06-27 13:10:39 +0200, kamil <k...@s...com> said:

    > O tak, podatki są straszne. Ale ulice i policja pilnująca porządku na
    > nich, straż pożarna, opieka społeczna i szkolnictwo już be nie są.

    Podobnie jak wspaniałe stadiony, jakże potrzebne 40 milionom ich
    potencjalnych _użytkowników_, jedne z najdroższych w świecie autostrad
    (m.in. dzięki fantastycznym normom hałasu i konieczności obstawienia
    ich ekranami na łącznie setkach kilometrów, rzecz na tą skalę
    niespotykana nigdzie indziej w świecie), niewydolny system
    administracji publicznej, z jednym z najbardziej nieprzyjaznych
    przedsiębiorcom systemów podatkowych, niewydolną służbę zdrowia, gdzie
    z jednej strony na wszystko brakuje, a z drugiej wyrzuca się pieniądze
    garściami w błoto, a jak człek się rozchoruje, to i tak musi dopłacać z
    własnej kieszeni, więzienia pełne najgorszy zwyrodnialców - rowerzystów
    co na bańce wracali do domu lub mieli w kieszeni 2 dżojnty - och tak!
    Jestem przeszczęśliwy że na to wszystko mogę oddać łącznie grubo ponad
    połowę zarabianych przeze mnie pieniędzy!

    > Po co komu licencje i certyfikaty, przecież byle pan Kazio może przyjść
    > i powiedzieć, że umie bojler gazowy naprawić.

    Szkoda tylko że mój teść (nie mający uprawnień na gaz) musiał w swoim
    domu poprawiać robotę spierdzieloną przez gazowników z certyfikatami.
    Czy ty aby skończyłeś już szkołę średnią? Bo prezentowany ogląd świata
    trochę temu przeczy...

    de Fresz