  • 81. Data: 2014-10-08 19:11:40
    Temat: Re: [OT] OMG!
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Czyżbyś był jak ten Kali, co uważał że dobro to kradzież cudzej krowy?
    > Albo jak ten socjalista co uważał że lepiej okraść bogatego i wydać na
    > wódkę dla biedych? Albo jak ten dzichadysta, co twierdzi że zabicie
    > chrześcijanina daje +1000 punktów? Etyka względna, tak? Historia zna
    > takie przypadki. Szkoda że w kółko te same.
    >
    > Ja tam uważam że oszustwo jest oszustwem. Nawet jesli oszukuje się debili.

    Ależ skąd. Cały czas piszę, że to nieetyczne. Tylko, że ten przypadek
    ułatwia co niektórym głoszenie jakie to niby zajebiście kapitalistyczne
    działanie biznesowe. W przypadku biednych emerytek i fałszywych urządzeń
    terapeutycznych mniej jest chętnych głosić, że to jest porządny biznes.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 82. Data: 2014-10-08 19:59:35
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > działanie biznesowe. W przypadku biednych emerytek i fałszywych urządzeń
    > terapeutycznych mniej jest chętnych głosić, że to jest porządny biznes.

    Miałbym takie samo zdanie gdyby nie to, że (tak jak zrozumiałem) wszystko co
    jest w środku dokładnie pokazał, nic nie ukrywając.
    Dla mnie w takiej sytuacji dość trudno mówić o oszustwie. Gdyby obudowę
    zaplombował i zniszczenie plomb równało by się utracie gwarancji to byłby
    inny temat.
    Nie trzeba być elektronikiem, aby od razu widzieć, że to jest robione na
    kolanie. Ale jak ktoś chce za to zapłacić to nie powinno mu się zabraniać.
    Ludzie przepłacają za tysiące rzeczy bo tak chcą i jak ich stać to OK.
    Problem dla mnie jest raczej tu, że przypuszczam, że wielu stać bo się
    dorobili na krzywdzie ludzi, ale sprzedawanie tego wzmacniacza nie nazwałbym
    krzywdą.
    P.G.

  • 83. Data: 2014-10-08 20:19:44
    Temat: Re: OMG!
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-10-08 18:02, bartekltg wrote:
    [...]
    > To nie tak działa. Pierwszy obraz namalowany końskim łajnem
    > będzie sensacją, pod warunkiem, że zrobi to znany artysta,
    > a przynajmniej znany w kręgu artystów (może być "dobrze
    > zapowiadający się").
    Tak apropos artystów:
    - artysta rzygający: https://pl.wikipedia.org/wiki/Hadji_Ali
    - artysta pierdzący: https://pl.wikipedia.org/wiki/Joseph_Pujol
    - artysta malujący fiutem: https://pl.wikipedia.org/wiki/Tim_Patch

    :-D

  • 84. Data: 2014-10-08 20:42:47
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 08.10.2014 20:19, JDX wrote:
    > On 2014-10-08 18:02, bartekltg wrote:
> [...]

    Tych bym raczej nazwał cyrkowcami.

    > - artysta malujący fiutem: https://pl.wikipedia.org/wiki/Tim_Patch

    O, i to jest prawdziwy artysta, który wzniósl się na wyżyny sztuki!
    I ten pseudonim.

    > :-D

    :)

    Hmm, idę lutować smd nogami, ciekawe, do ilu k$ dojdzie aukcja
    diodowego mrugacza na NE555. Na plasterki starczy.

    pzdr
    bartekltg.

  • 85. Data: 2014-10-08 20:52:10
    Od: d...@g...com

    użytkownik Mario napisał:

    > Też te dwie sprawy wiązałem. Tylko, ze ten przypadek można skwitować
    >
    > słynnym "na biednego nie trafiło" :)

    Na wystawach podobno byly tlumy w hotelu sobieski w wawie.

    Koncowka, inny pokaz:
    https://www.youtube.com/watch?v=QPXiOirncTA

  • 86. Data: 2014-10-08 21:36:36
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 08.10.2014 00:59, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello all,
    >
    > Dlaczego musimy się wstydzić?
    > http://audiotweak.net/2013/11/09/polish-wanna-be-hig
    h-end-cmoy-headphone-amplifier/

    To jest żart, prawda?

    Jakub Rakus

  • 87. Data: 2014-10-08 21:38:54
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-10-08 14:20, Marek pisze:

    > Nie ma to znaczenia, można sprzedawać plastikowe długopisy za 1k/pcs
    > jeśli będą na to klienci.

    > Obejrzałeś jego stronę? Obejrzałeś strony recenzenckie? Wszędzie tam są

    Obejrzałem i aż usiadłem, on chce za te druty 5900 ?
    Wiesz robię takie płytki ale to jest prototyp który tylko ja oglądam,
    potem robię normalną płytkę. A on rżnie głupa na całego, jakby zrobił
    płytkę to nawet zwykłe druty nieekranowane by tak nie raziły, a tak to
    jest dno muł i wodorosty.

    > fotki jak to wygląda w środku i jest argumentacja dlaczego tak ma być.
    On ma jeszcze jakieś argumenty? na te druty nieekranowane? wolne żarty.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 88. Data: 2014-10-08 21:54:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 08 Oct 2014 18:59:48 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > *DOKŁADNIE* tymi samymi

    Czyli?
    Handel różańcami jest nieetyczny?

    --
    Marek

  • 89. Data: 2014-10-08 21:56:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 08 Oct 2014 19:11:04 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > W przeciwieństwie do audiofilskich urządzeń LSD *DZIAŁA*.
    Audiofilstwo
    > opera się o kłamstwo, narkotyki o skurwysyństwo.

    LSD nie jest narkotykiem. Wrażenia po nim są bardzo subiektywne.

    --
    Marek

  • 90. Data: 2014-10-08 22:08:40
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Handel różańcami jest nieetyczny?

    A uważasz, że to moralnie etyczne jest, że jeden wierzący zarabia na
    drugim, sprzedając mu wizerunek ich boga, który w dodatku znany był z
    tego, że wypieprzył ze świątyni handlarzy ?

    To jest niestety hańba. Problem polega na tym, że 99,9% "wiernych" nawet
    się nad tym nie zastanowi.

    A co do wątku głównego - mam dość, że nie stać mnie na nowego jaguara.
    Przerzucam się z automatyki przemysłowej na audio. Dupa tam z moralnością.