  • 41. Data: 2014-10-08 16:25:55
    Temat: Re: OMG!
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Wednesday, October 8, 2014, 4:17:30 PM, you wrote:

    > Świetnie to ująłeś. Proszę ten argument oprawić w ramkę i pokazywać
    > często Romanowi :-).

    Bzdura. Potrafisz wskazać jakąkolwiek sztukę w tym ,,dziele"? W tym nie
    ma nic odkrywczego, ot - kolejna kopia CMoy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 42. Data: 2014-10-08 16:26:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Wednesday, October 8, 2014, 4:20:24 PM, you wrote:

    > Przeczytaj opis, zastosowane specjalne jednocorowe przewody są
    > właśnie odpowiednio prowadzone aby dźwięk brzmiał lepiej.

    Jednoco? Mógłbyś przynajmniej na końcu dać smileya...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 43. Data: 2014-10-08 16:29:38
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-10-08 14:20, Marek pisze:

    > Nie ma to znaczenia, można sprzedawać plastikowe długopisy za 1k/pcs
    > jeśli będą na to klienci.

    > Obejrzałeś jego stronę?

    Szukałem strony produktu. Znalazłem coś takiego:
    http://earstream.eu/
    "To konto zostało zawieszone.
    Powodem może być przekroczenie limitów dostępnych dla tego konta lub
    zaległość w płatnościach"
    Jeśli sprzedaje tych wzmacniaczy z 10 rocznie to powinien podnieść cenę
    z 5900 na 5906 to mu powinno wystarczyć na utrzymanie domeny eu.

    > Obejrzałeś strony recenzenckie? Wszędzie tam są
    > fotki jak to wygląda w środku i jest argumentacja dlaczego tak ma być.

    Nie znalazłem informacji dlaczego to musi być zrobione na płytce
    uniwersalnej. Nie znalazłem informacji dlaczego skoro już ma taką płytkę
    i gniazdo DIP8 to czemu dał element SOIC8 i przedłużył piny drucikami
    zamiast chociażby dać adapterek SO8-DIP8 (za 6 zł szt w gotroniku).
    Jeśli za drogo i mu się budżet nie domyka to mógł kupić płyteczki
    adaptera po 1,2 zł i dolutować goldpiny. Dla mnie to co robi jest
    nieprofesjonalne i nieetyczne.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 44. Data: 2014-10-08 16:33:36
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-10-08 16:17, Marek pisze:
    > zapłacili więcej
    >
    > Świetnie to ująłeś. Proszę ten argument oprawić w ramkę i pokazywać
    > często Romanowi :-).

    Oprawić w ramkę należy zdjęcie wnętrza tego wzmacniacza i pokazywać
    adeptom elektroniki jak nie powinno się robić urządzeń, a adeptom
    "biznesu" jak powinno się robić biznes.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 45. Data: 2014-10-08 16:41:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 8 Oct 2014 16:26:48 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > Jednoco? Mógłbyś przynajmniej na końcu dać smileya...

    A miałem dać ale wtedy byś nie odpisał :)

    --
    Marek

  • 46. Data: 2014-10-08 16:47:59
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-10-08 16:20, Marek pisze:
    > takie
    >
    > Przeczytaj opis, zastosowane specjalne jednocorowe przewody są właśnie
    > odpowiednio prowadzone aby dźwięk brzmiał lepiej.

    I dlatego oba przewody wejściowe idące na potencjometr są ze sobą
    skręcone. To zapewne obniża przesłuchy między kanałami.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 47. Data: 2014-10-08 16:57:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 08 Oct 2014 16:29:38 +0200, Mario <m...@...pl> wrote:
    > adaptera po 1,2 zł i dolutować goldpiny. Dla mnie to co robi jest
    > nieprofesjonalne i nieetyczne.

    Co wy z tą nietycznością, gdzie są te hordy oszukanych klientów. Robi
    produkt dla specjalistycznej grupy klientów, ktorzy są zadowoleni. A
    może to żart, puscił oko, które audiofile nie zauważli? Czy to też
    jest nieetyczne?
    Ktoś w recenzjach zapytał: "czy jak źle wygląda, też musi źle
    brzmieć?".

    --
    Marek

  • 48. Data: 2014-10-08 17:00:59
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 08.10.2014 o 16:47, Mario pisze:

    > I dlatego oba przewody wejściowe idące na potencjometr są ze sobą
    > skręcone. To zapewne obniża przesłuchy między kanałami.

    Ma _brzmieć_ dobrze. Za dobra separacja kanałów może powodować
    sterylność panoramy i osamotnienie źródeł.

    --
    rry

  • 49. Data: 2014-10-08 17:01:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 8 Oct 2014 16:25:55 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > Bzdura. Potrafisz wskazać jakąkolwiek sztukę w tym ,,dziele"?

    A ja nie widzę w tym dziele:

    http://www.museoreinasofia.es/sites/default/files/ob
    ras/DE01840_0.jpg

    Czy mam prawo mówić, że sprzedawca przez to, że chce za to więcej niż
    koszt pędzli to postępuje nieetycznie?

    --
    Marek

  • 50. Data: 2014-10-08 17:18:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Wednesday, October 8, 2014, 5:01:29 PM, you wrote:

    > A ja nie widzę w tym dziele:
    > http://www.museoreinasofia.es/sites/default/files/ob
    ras/DE01840_0.jpg

    Ja też nie - odbiór sztuki, to kwesta gustu, niestety.

    > Czy mam prawo mówić, że sprzedawca przez to, że chce za to więcej niż
    > koszt pędzli to postępuje nieetycznie?

    Jest to jednorazowe dzieło artysty, wynik procesu twórczego a nie
    nieprofesjonalna kopia cudzego pomysłu zamknięta w ładnym pudełku.

    --
    Best regards,
    RoMan