  • 121. Data: 2009-10-13 14:36:37
    Temat: Re: OLYMPUS IS WORKING ON THE HOLY GRAIL OF HDR!
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 13 Paź, 15:00, "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl> wrote:

    > Zrób sobie na obydwu obrazach operację XOR, to zobaczysz jak bardzo są
    > identyczne.

    Faktycznie nie są identyczne, moja metoda dała większą dynamikę.
    Pewnie dlatego, że nie robiłem w Photomatrixie, w którym robił Paweł.

  • 122. Data: 2009-10-13 15:30:56
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Tue, 13 Oct 2009 14:34:54 +0200, Sebastian Nibisz napisał(a):

    > Nie rób z siebie pajaca.

    Przecież sam się nie zrobił...

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 123. Data: 2009-10-13 16:13:37
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl> napisał:

    >Dadzą większa precyzję, ignorancie. Zarejestruje w cieniach detale, których
    >na zdjęciu 0EV nie ma.
    >[...]

    Daj spokój, dyskusja z trollem nie ma sensu. Tylko wyciągasz go ludziom z
    kill-file'a. Sam przecież widzisz, jaki poziom sobą prezentuje.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 124. Data: 2009-10-13 17:57:47
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Nieznajomy pisze:

    > Czego więcej dadzą miszczu? Rozpiętości? Nie rozśmieszaj mnie
    > miszczu ...

    http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/br
    owse_thread/thread/bbf092df0e7bd8c5#

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 125. Data: 2009-10-13 22:21:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Oct 2009, Andrzej Popowski wrote:

    > A może to chodziło o zielony filtr w oku?

    Nie chodziło, przypadkiem może mieć zbliżoną ch-ką :)
    (nie takim przypadkiem - *również* nie ma zbyt ostrych
    zboczy tłumienia, bo ch-ka czułości oka byłaby mocno
    "ostra" w znaczeniu przejść kolorów, a nie jest).

    Jaki Ci się chce szukać, to było o patentach (wcale nie takich
    "świeżych"!) związanych z Bayerem, przy okazji był link do
    ch-k filtrów - i komentarz o ch-ce zielonego.

    > Jeszcze się przyczepię. Z tych 50% wynikałby współczynnik przy
    > korekcji, z grubsza podobnego rozmiaru. Przez ten współczynnik
    > przemnoży się zarówno sygnał jak i szumy. Czyli szumy wzrosną mniej
    > niż sqrt(N), co jest kolejnym kroczkiem w dół, jeżeli chodzi o
    > oszacowanie straty SNR.

    Zgoda!
    Przecież już (patrz wyżej) przystałem na połowę :) (wzrostu).
    A zakładając przybliżoną ch-kę luminancji "zielony, pół czerwonego,
    ćwierć głęboko niebieskiego" (z takim założeniem pracowało odtwarzanie
    luminancji w 1-bitowych monitorach kolorowych) wyjdzie, że jest
    w sumie więcej niż pół (np. dla zielonego - 50% czerwonego i 25%
    niebieskiego, w porównaniu do zielonego, przy założeniu że wszystki
    filtry mają podobną stromość ch-ki).

    pzdr, Gotfryd