  • 11. Data: 2013-09-13 15:59:12
    Temat: Re: OC, zniżki
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 13 Sep 2013 14:22:55 +0200, Czesław Wiśniak napisał(a):

    > Musieli to sobie niezle rekompensowac....:)

    A nawet niespecjalnie - gdy szukałem rok temu OC, byli jednymi z tańszych;
    zwycięzca podstawową stawkę (fakt, że w innej klasie zniżkowej) miał może
    ze dwie dychy lepszą, dopiero gdy zacząłem cudować z premiami za polecenie
    i płatnością konkretną kartą, różnica zrobiła się zauważalna. Gdyby
    faktycznie chodziło tylko o te dwie dychy, postąpiłbym jak radzi Liwiusz.

  • 12. Data: 2013-09-13 16:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    Kiedys pytałem (tylko nie pamietam w której firmie) i powiedzieli ze
    uznają.
    A zatem - nie żartuje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 13. Data: 2013-09-13 16:07:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Liwiusz,

    Friday, September 13, 2013, 3:38:34 PM, you wrote:

    > Ale gdzie? U Twojego ubezpieczyciela?

    U wszystkich.

    > Bo w Warcie jest tak, jak piszę.

    Myślę, że wątpię.

    > Błąd w jakim założeniu? Może zapoznaj się czasem z tym, o co *naprawdę*
    > pytają ubezpieczyciele we wnioskach.

    Wiem co sprawdzają. Nie zapominaj, że ubezpieczyciele mają dostęp do
    pełnej bazy ubezpieczeń.

    > Na przykład ostatnio - Axa Direct - nie pytała się mnie o ilość lat
    > bezszkodowych, tylko o posiadane zniżki.
    > Trudno oczekiwać, aby ubezpieczony ponosił konsekwencje z udzielania
    > prawdziwych odpowiedzi.

    Owszem, ale agent, który zawrze umowę bez sprawdzenia historii w bazie
    dopłaci do tego ubezpieczenia z własnej kieszeni.

    Próba oszukania we wniosku zazwyczaj kończy się otrzymaniem zaporowej
    oferty. To może być bardzo bolesne, jeśli jest wieczór i w tym dniu
    musi być zawarte ubezpieczenie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2013-09-13 16:39:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > U wszystkich.

    Skąd wiesz?

    > Myślę, że wątpię.

    Z jakiego kalkulatora do wystawiania polis korzystasz?

    > Wiem co sprawdzają. Nie zapominaj, że ubezpieczyciele mają dostęp do
    > pełnej bazy ubezpieczeń.

    No i? Szkód nie ma. A pytanie nie jest o to, czy klient ubezpieczenie
    posiadał.

    > Owszem, ale agent, który zawrze umowę bez sprawdzenia historii w bazie
    > dopłaci do tego ubezpieczenia z własnej kieszeni.

    Jesteś agentem?

    Bo ja jestem.

    I jak wypisuję polisę Warty, to mogę wybrać:

    - TAK, wystąpiły szkody w ostatnich trzech latach
    - NIE, nie wystąpiły szkody w ostatnich trzech latach.

    I koniec.

    > Próba oszukania we wniosku zazwyczaj kończy się otrzymaniem zaporowej
    > oferty. To może być bardzo bolesne, jeśli jest wieczór i w tym dniu
    > musi być zawarte ubezpieczenie.

    Ani z ciebie teoretyk, ani praktyk. Nikt nie oszukuje, tylko odpowiada
    na pytania, które są zadawane.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2013-09-13 16:51:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Liwiusz,

    Friday, September 13, 2013, 4:39:42 PM, you wrote:

    > Skąd wiesz?

    Bo mam znajomego multiagenta. Sądząc po ilości nagród - dobrego.

    [...]

    > Jesteś agentem?
    > Bo ja jestem.

    Być może. Ale nie Warty, bo wiedziałbyś, że w takim wypadku dostałbyś
    60% zniżki za bezszkodowość ale do tego 50% zwyżki za brak historii
    ubezpieczenia za ten okres.

    > I jak wypisuję polisę Warty, to mogę wybrać:
    > - TAK, wystąpiły szkody w ostatnich trzech latach
    > - NIE, nie wystąpiły szkody w ostatnich trzech latach.
    > I koniec.

    A teraz tak szczerze - ostatnio taką polisę kiedy wypełniałeś? Ponad
    rok temu?

    > Ani z ciebie teoretyk, ani praktyk. Nikt nie oszukuje, tylko odpowiada
    > na pytania, które są zadawane.

    Jasne. A ubezpieczyciel ma prawo sprawdzić, czy bezszkodowość ma
    odzwierciedlenie w historii polis.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2013-09-13 17:30:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > A teraz tak szczerze - ostatnio taką polisę kiedy wypełniałeś? Ponad
    > rok temu?

    Cały czas tak samo działa kalkulator.

    Nie ma czegoś takiego jak nieodwołalne zaporowe oferty, parametry
    wniosku można dowolnie zmieniać bez szkody dla przyszłych ofert.

    > Jasne. A ubezpieczyciel ma prawo sprawdzić, czy bezszkodowość ma
    > odzwierciedlenie w historii polis.

    Co tu sprawdzać? Nie ma trzeciej odpowiedzi "nie było szkód, bo nie
    miałem ubezpieczenia". Na tym ten myk polega.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2013-09-13 17:37:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Liwiusz,

    Friday, September 13, 2013, 5:30:38 PM, you wrote:

    > Cały czas tak samo działa kalkulator.

    Ciekawe, dlaczego wyciąłeś to, co było ci tak niewygodne. EOT.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2013-09-13 17:57:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Ciekawe, dlaczego wyciąłeś to, co było ci tak niewygodne. EOT.

    Bo to jakieś bzdury były. 60% zniżek, to 60% zniżek, a nie 50% zwyżki. I
    inne tego typu.

    Ale rozumiem, że "agent z nagrodami" dla nowych kierowców specjalnie
    zaznacza szkody i jakieś wymyśla. Nie mój cyrk, nie moje małpy.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2013-09-13 18:53:20
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    AZ wrote:

    > Zarty sobie robisz? Tak samo ja moge wystawic Ci zaswiadczenie, ze
    > jezdzisz moim samochodem od 10 lat i co? Ktos ma dac Ci za to znizke?

    Dlaczego zaraz żarty?
    Skoro przy ubezpieczeniu samochodu firmowego można
    dostać zniżki kierowcy - jeśli wskazany będzie ten jeden uzytkownik,
    to może i inne warianty są możliwe. Pieniądze nie śmierdzą i TU o tym
    wiedzą.

  • 20. Data: 2013-09-13 20:18:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Nawiązując do porpzedniego wątku dotyczacego znizek w OC - przez jaki czas
    > trzeba miec Oc aby mieć 60%? Czy dobrze pamietam, ze to jest co roku 10%
    > czyli 6 lat?

    Nie.
    Każdy ubezpieczyciel może sobie liczyć po swojemu.

> [...]
    > kilku lat samochodem firmowym i moze dostac zaswiadczenie o tym.
    >
    > Jakie firmy uchonorują coś takiego i przyznają zniżki?

    Zniżki są za płacenie składek i nie pobieranie odszkodowań, a nie za jazdę.

    > I bardziej ogólnie - czy dobrze rozumiem, ze to jest tak, ze w bazie UFG
    > zniżki liczy sie dla posiadacza polisy (tak ogólnie)

    Tak.

    > natomiast stłuczki /
    > wypadki wposywane sa na konto kierowcy a nie posiadacza polisy?

    Nie..

    > Czy moze jednak wszystko idzie na koszt posiadacza polisy

    Trzeba by sprawdzić, wydaje mi się, że może iść na konto właściciela
    pojazdu.

    >i robiąc stłuczke
    > na czyims OC na swoim koncie mam czysto?

    Tak.