  • 21. Data: 2009-10-12 12:35:19
    Temat: Re: O Rany !! - panoramy !!
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    >och , nie czuje sie kompetentny - ja troll mialbym tautorial pisac ?

    tutaj masz w sumie racje, wiec nie musisz pisac..
    no i wogóle jako trol nie powinienes sie wogóle odzywac na grupie, tak?

  • 22. Data: 2009-10-12 13:37:52
    Od: "R.R." <r...@e...pl>

    XX YY pisze:

    > och , nie czuje sie kompetentny - ja troll mialbym tautorial pisac ?
    >
    > ale jak pokaze panoramiki z ich slabymi stronami to moze sie
    > zmobilizuje.
    > wszystko zalezy od zainteresowania.

    Wyrażam zainteresowanie :))

    rr.

  • 23. Data: 2009-10-12 18:03:17
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 12 Okt., 14:17, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Dalej, użyj sobie, śmiało :P

    dlaczego uzyj sobie ?

    czyzbys sam sadzil ze twoje zdjecia sa bez wartosci ?.

    ja tego nigdzie na napisalem.

    Napisalem ze nasmiewanie ma te sama wartosc co zdjecia - nie
    sugerujac jednak jaka ta wartosc jest.

    Dales sam odpowiedz ?

    mam propozycje.
    poczekaj troche z pisaniem jak dorosniesz
    sadzilem, ze jestes dorosly facet , a tu po zdjeciach widze , ze
    nastolatek co najwyzej.
    skoncz moze najpierw szkole , zrob potem mature i jak ja zdasz to
    posmiejemy sie z radosci razem - moze i inni tez sie przylacza ?

  • 24. Data: 2009-10-12 18:18:53
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 12 Okt., 15:37, "R.R." <r...@e...pl> wrote:

    > Wyrażam zainteresowanie :))
    >
    > rr.

    o.k.
    zrobie krotki przewodnik , najpierw musze sie zalogowac gdzies i
    wyslac pare panoram ilustracyjnych.

    ale na razie poleglem dzisiaj z wymiana plyty glownej w komputerze.
    musialem wrocic do starej.
    intel core 2 duo - niby chcialem podmienic a cos nie sklapowalo i nie
    zaskoczyl. jakis kabelek podpialem na niewlasciwe miejsce. stracilem
    pare godzin z tym dziadostwem.

    kiedys istnialy tanie sekretarki , moglbym powiedziec - pani krysiu
    porosze mi zrobic kawke i wyslac te panoramke
    a dzisiaj nie ma pani krysi - zastapil je komputer i drogi fachman od
    obslugi komputera , a panoramki musze wysylac sam.

    opis zaczne od tego jak zrobic glowice panoramiczna za kilkanascie
    zlotych do posiadanego statywu .

    udajemy sie do sklepu budowlanego - kupujemy tzw winklownik i
    katownik ( z okuc do stolarki budowlanej , idelane bylyby
    aluminiowe )

    albo jeszcze lepiej trzy winklowniki , potrzebujemy jedna srube z
    nakretka motylkowa albo podobna i musimy wywiercic dwie dziury czyli
    potrzebna wiertark z wiertlem 6mm . Przydaloby sie jeszcze kawalek
    detki rowerowej albo irchy i gumelajz czyli butapren.

    w ciagu godziny , dwoch mozna zrobic glowice bardziej funkcjonalna od
    fabrycznych gdyz dopasowana do wymiarow aparatu jaki mamy ( czyli nie
    obliczona rowniez uniwersalnie dla aparatow wielkich ) i lepiej
    funkcjonujaca.

    c.d.n.

    p.s po raz kolejny zostalem oczarowany dobrodziejstwem mojej hybrydy.

    przed wypieciem kabli , zamiast mozolnie zapisywac gdzie , ktory
    podchodzi wlozylem obiektyw hybrydy w opcji makro do wnetrza i
    zrobilem pare zdjec. przydaly sie przy ponownym wlozenieu starej
    plyty.

  • 25. Data: 2009-10-12 18:30:56
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Mon, 12 Oct 2009 11:03:17 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

    > dlaczego uzyj sobie ?

    A dlaczego nie?

    > czyzbys sam sadzil ze twoje zdjecia sa bez wartosci ?.

    Ja cię tylko ośmielam żebyś sobie nie żałował przy uzewnętrznianiu się na
    ich temat.

    > ja tego nigdzie na napisalem.

    Ja również.

    > Napisalem ze nasmiewanie ma te sama wartosc co zdjecia - nie
    > sugerujac jednak jaka ta wartosc jest.

    Tak tak.

    /.../

    > mam propozycje.
    > poczekaj troche z pisaniem jak dorosniesz

    No, na coś takiego z twojej strony czekałem...

    > sadzilem, ze jestes dorosly facet , a tu po zdjeciach widze , ze
    > nastolatek co najwyzej.

    ...tylko dlaczego tak późno? Nie mogłeś mi czegoś takiego napisać od razu?

    > skoncz moze najpierw szkole , zrob potem mature i jak ja zdasz to
    > posmiejemy sie z radosci razem - moze i inni tez sie przylacza ?

    Chyba jednak jesteś bez formy, bo wyraźnie ci nie idzie.

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 26. Data: 2009-10-12 18:48:14
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > ...tylko dlaczego tak późno? Nie mogłeś mi czegoś takiego napisać od razu?

    > Chyba jednak jesteś bez formy, bo wyraźnie ci nie idzie.

    zasmiecasz grupe.

  • 27. Data: 2009-10-12 18:53:49
    Od: "JD" <j...@g...com>

    > Chyba jednak jesteś bez formy, bo wyraźnie ci nie idzie.

    Uważaj co piszesz, da Ci bana na półtora miesiąca i będziesz bez humoru na
    grupie,
    wiem, miałem tak.

    JD

  • 28. Data: 2009-10-12 19:03:49
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Mon, 12 Oct 2009 20:53:49 +0200, JD napisał(a):

    > Uważaj co piszesz, da Ci bana na półtora miesiąca i będziesz bez humoru na
    > grupie,
    > wiem, miałem tak.

    Już mi chyba kiedyś na 2 tygodnie dał, ale nie zabolało mnie to jakoś
    specjalnie :)

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 29. Data: 2009-10-12 19:04:19
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Mon, 12 Oct 2009 11:48:14 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

    > zasmiecasz grupe.

    Ja?

  • 30. Data: 2009-10-13 06:24:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Libiszewski wrote:

    > Już mi chyba kiedyś na 2 tygodnie dał, ale nie zabolało mnie to jakoś
    > specjalnie :)

    uważajcie bo on daje bany zgodnie z prawem europejskim :)

    prawie jak ten co wytaczał procesy zgodnie z prawem amerykańskim.