  • 1. Data: 2009-10-12 08:52:25
    Temat: sklep foto-net.pl ?
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    bać się czy zamawiać bez obaw ? Zna ktoś ?

    Roger

    --
    Marcin Roger Pojałowski
    http://wrota-bieszczadow.pl ; http://studio-roger.pl

  • 2. Data: 2009-10-12 09:02:20
    Temat: Re: sklep foto-net.pl ?
    Od: "Kacper" <p...@o...pl>

    > bać się czy zamawiać bez obaw ? Zna ktoś ?

    Znam. Jak mają na miejscu to można zamawiać. Jak nie mają, to potrafią
    anulować zamówienie bez podania przyczyny po czym na stronie pojawia się
    nowa cena (dotyczy zmiany ceny w górę). Jeżeli cena zmienia się w dół po
    złożeniu zamówienia uprzejmie informują otym, że nas obowiązuje cena z dnia
    zamówienia.

    Pozdro z Gdańska
    Kacper

  • 3. Data: 2009-10-12 09:09:45
    Od: "twistedme" <t...@o...pl>

> [...]
    > nowa cena (dotyczy zmiany ceny w górę). Jeżeli cena zmienia się w dół po
    > złożeniu zamówienia uprzejmie informują otym, że nas obowiązuje cena z

    Dokładnie, dodam jeszcze, żeby się nie sugerować dostępnością na stronie
    www, tylko kontaktowac się bezpośrednio. Bo to, że jest na stronie, nie musi
    znaczyć, że towar jest u nich w rzeczywistości... Przynajmniej tak było w
    moim przypadku.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 4. Data: 2009-10-12 09:12:17
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > www, tylko kontaktowac się bezpośrednio. Bo to, że jest na stronie, nie
    > musi znaczyć, że towar jest u nich w rzeczywistości... Przynajmniej tak

    hmm, interesuje mnie przedmiot niedostepny i w zaskakujaco dobrej cenie.
    Ponoc dostepny do 7 dni. Chyba sie jeszcze zastanowie zanim przekaze kupke
    swojej kasy do pomnazania precentow na koncie.

    Roger

  • 5. Data: 2009-10-12 10:13:58
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Roger from Cracow napisał(a):

    > hmm, interesuje mnie przedmiot niedostepny i w zaskakujaco dobrej cenie.
    > Ponoc dostepny do 7 dni. Chyba sie jeszcze zastanowie zanim przekaze kupke
    > swojej kasy do pomnazania precentow na koncie.

    Lepiej zadzwonić i zapytać.

    A co konkretnie? Może tu http://fotograficzny.pl/ znajdziesz w dobrej
    cenie - sklep masz praktycznie pod nosem, możesz się przespacerować i
    omówić sprawę na miejscu. :)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.szkiełkoioko.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 6. Data: 2009-10-12 10:17:16
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "bakulik at work" <i...@n...polska> napisał w wiadomości

    > Lepiej zadzwonić i zapytać.
    >
    > A co konkretnie? Może tu http://fotograficzny.pl/ znajdziesz w dobrej
    > cenie - sklep masz praktycznie pod nosem, możesz się przespacerować i
    > omówić sprawę na miejscu. :)

    24mm F1.4L MKII ale w takim razie gdzies jest pomylka oba sklepy maja w tej
    samej cenie z tym ze ten pierwszy wersje MKII a drugi MKI :) to starsze
    szklo
    juz mam.

    Roger

  • 7. Data: 2009-10-12 10:21:00
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hauqk3$f65$1@news.interia.pl...

    > hmm, interesuje mnie przedmiot niedostepny i w zaskakujaco dobrej cenie.
    > Ponoc dostepny do 7 dni. Chyba sie jeszcze zastanowie zanim przekaze kupke
    > swojej kasy do pomnazania precentow na koncie.

    Czyżbyś czaił się na k-x? Po prostu kup za pobraniem - wiem z doświadczenia,
    że wysyłają wtedy dość szybko ;-)
    W Euro AGD też ma być, a tam można odbrać w sklepie w cenie internetowej -
    no chyba, że nie o k-x chodzi (to w końcu amatorska puszka ;-)
    --
    Yogi(n)

  • 8. Data: 2009-10-12 10:24:32
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > W Euro AGD też ma być, a tam można odbrać w sklepie w cenie internetowej -
    > no chyba, że nie o k-x chodzi (to w końcu amatorska puszka ;-)

    nie wiem co to jest k-x ale nie o to mi chodzi ;)

    Roger

  • 9. Data: 2009-10-12 11:06:37
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

> [...]
    > tej
    > samej cenie z tym ze ten pierwszy wersje MKII a drugi MKI :) to starsze

    MK II od bardzo dawna jest w atrakcyjnej cenie na stronie foto-net -
    zwróciłem na to uwagę niedługo po premierze II. Czy faktycznie je
    sprzedają - nie wiem. Sprawdź i daj znać ;)

    --
    Lol

  • 10. Data: 2009-10-12 11:36:03
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hauurk$97o$1@news.interia.pl...
    > nie wiem co to jest k-x ale nie o to mi chodzi ;)

    Już teraz wiem ;-)
    K-x to nowa puszka pentaxa o całkiem fajnych możliwościach i cenie, która
    zachęca do zakupu ;-)
    Skojarzyłem, bo ją wypatrzyłem na ich stronie i napisali mi dziś, że ma być
    do tygodnia w magazynie.
    --
    Yogi(n)