  • 31. Data: 2010-12-28 01:36:35
    Temat: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 17:20:55 +0100, kml napisał(a):

    > Właściciel samochodu dostanie mandat, jak zwykle w takich sytuacjach.

    Nie dostanie.

    --
    ___________ (R)

  • 32. Data: 2010-12-28 01:37:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 18:26:17 +0100, kml napisał(a):

    > Masz samochód, który pozwoli Ci uzyskać _średnią_ na poziomie 150km/h? :)

    A co w tym dziwnego?

    --
    ___________ (R)

  • 33. Data: 2010-12-28 02:08:10
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Nie dostanie.

    > --

    >     ___________ (R)

    >    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688

    >  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna

    > _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/

    > ___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB+
    +

    Ciekawe dlaczego?

  • 34. Data: 2010-12-28 03:42:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote in message

    > Przecież jest dokładnie odwrotnie, skuteczność powoduje, że opłaca się
    > zakładać kolejne ograniczenia, system musi się przecież opłacać.

    Nie rozumiesz - limity ustalają ludzie...
    W Chicago, na Lake Shore Drive masz 3-4 pasy do ruchu w każdą
    stronę, ograniczenie prędkości 40mph. Nie ma żadnych skrzyżowań
    (same bezkolizyjne ślimaki!) nie ma przejść dla pieszych (pobocza
    odgraniczone od alejek przy jeziorze murkiem na 1.5 metra wysokości)
    i naprawdę nie rozumiem dlaczego tam ma się jeździć 64km/h.
    Dopiero mi wytłumaczono, że mieszkańcom tamtejszych drapaczy
    chmur przeszkadzał hałas od ruchu ulicznego i wprowadzono te
    durne ograniczenia. Ludzie się na to godzą tylko dlatego, że wszyscy
    tam jeżdzą 50-55 i sporadycznie ktoś dostaje mandat (np. ja...).
    Gdyby wszyscy dostawali mandaty to zniesionoby ograniczenie do 40mph.

    > Nie będą bo będą dobrze wiedzieli gdzie stoją a gdzie nie stoją.
    > A przede wszystkim nie będą mieli nic do gadania.

    Zdaje Ci się. Mają dużo do gadania.

    > No i skąd ta pewność ? To MZ jest tylko takie niusowe pisanie. Naprawdę
    > ani Ty ani reszta nie ma nic do gadania i będzie jak dotąd. Albo nie
    > będzie, ale to ciągle będzie służyło tylko narzucaniu społeczeństwu
    > ograniczeń. Przecież to nie przez wolę ogółu kierowców te ograniczenia są
    > tylko po to by ktoś miał czym się wykazać. No i armię buduje się.

    Nie chodzi o ogół kierowców tylko o ogół lokalnych mieszkańców
    głosujących w lokalnych samorządach.

    > Te systemy w ogóle nie są po to by coś poprawiać w temacie bezpieczeństwa
    > na drogach tylko by władzę sprawować a głupi ludzie racjonalne
    > uzasadnienia produkują do tego.

    Skąd ten pesymizm u Ciebie i brak wiary w swoją siłę? :-)

  • 35. Data: 2010-12-28 06:06:13
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Za wp.pl:
    > "Drogówka już szykuje nowy bat na kierowców. Chcą zaostrzyć i usprawnić
    > pomiar prędkości na autostradach.

    Ciekawe jak wyglądają statystyki wypadków na autostradach, bo to powinien
    być główny czynnik decydujący o konieczności wprowadzenia tego typu
    rozwiazań. Rozwiązanie byłoby ok, jeśli faktycznie na polskich autostradach
    jest wyraźnie niebezpiecznie. Natomiast jest popierdolone jeśli chodzi tylko
    i wyłącznie o trzymanie kierowców za mordy i trzepanie kasy z mandatów. W
    końcu nie mamy daleko kraju bez ograniczeń na bezpłatnych autostradach.

  • 36. Data: 2010-12-28 09:00:05
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Tak, ale ... możesz stwarzać na drodze znacznie więcej zagrożeń nie
    > przekraczając wcale prędkości, więc ten system jest równie głupi jak każdy
    > inny system. To jak we Wszystkich Świętych jadę sobie i widzę że
    > zatrzymali jakiegoś staruszka na przekroczeniu irracjonalnego 50 bo nie
    > wiedział, że w tym miejscu stoją a inni wiedzieli i ich nie złapali.

    1. Wymyśl "swój system" i rozpropaguj, aż dojdzie do Sejmu
    i nadejdzie w końcu czas na "mądry system".
    2. Sugerujesz, że karanie staruszka łamiącego przepisy,
    który się zagapia jest niesprawiedliwe?
    Nie rozumiem.

    Artur(m)

  • 37. Data: 2010-12-28 09:11:09
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Np. pierwsze co mi przychodzi do głowy, to podzielić wszystkie pieniądze z
    > mandatów między organizacje pożytku publicznego, proporcjonalnie do
    > wskazań ich przez ogół podatników odliczających 1% w PIT.
    >
    > Wtedy nagle przestaną się opłacać gminne biznesy fotoradarowe.

    Jak dziecko we mgle (smoleńskiej). Nic nie rozumiem
    Pewna gmina ustanawia sobie tylko znane prawo
    i nicniewiedzących kierowców niezwykle brutalnie prześladuje
    przy pomocy wyrafinowanych sprzętów.
    Czyż tak?

    Artur(m)

  • 38. Data: 2010-12-28 09:24:50
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    > Następny nawiedzony

    Że co? Że nie rozdzielać kierowców od właścicieli? A dlaczego?

  • 39. Data: 2010-12-28 09:58:35
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Dec 2010 06:06:13 +0100, "gosmo" <t...@m...pl> wrote:

    >Ciekawe jak wyglądają statystyki wypadków na autostradach,

    Wczoraj podawali w TV: ponad 80% wypadków śmiertelnych ma miejsce na
    drogach jednojezdniowych, na autostradach 0,3%, na drogach
    ekspresowych 0,6%.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 40. Data: 2010-12-28 10:14:17
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 28 Gru, 09:58, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Wczoraj podawali w TV: ponad 80% wypadk w miertelnych ma miejsce na
    > drogach jednojezdniowych, na autostradach 0,3%, na drogach
    > ekspresowych 0,6%.

    a reszta (19.1%) to dwujezdniowe nie ekspresowe i nie autostrady?

    WS

    PS. takie zestawienie nie ma wiekszego sensu - jesli juz to ilosc
    wypadkow na km drogi, ilosc wyp. na 1000 samoch. na danej kategorii
    drogi byloby lepsze

    mamy wg wiki autostrad ~900km, drog ekspresowych 600km ;)
    powiatowych 127000, gminnych 260000 wiec statystyka musi byc taka jak
    podales...