  • 91. Data: 2010-12-29 12:41:11
    Temat: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > No wycieka z Twoich postów brak wiary w możliwość jakiegokolwiek
    > wpływu na sytuację która Ciebie otacza... Skąd taka pasywna pozycja?

    Człowieku, tak ten świat funkcjonuje, że ksiądz ma wpływ na kościół a żebrak
    na czapkę. Stąd nie mogę liczyć na to, że na cudzej drodze będzie tak, jak
    ja chcę. Proste.

  • 92. Data: 2010-12-29 12:51:53
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Bo Kodeks Wykroczeń nakazuje karać sprawcę, a nie właściciela narzędzia,

    > które było do popełnienia wykroczenia użyte.

    > --

    >     ___________ (R)

    >    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688

    >  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna

    > _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/

    > ___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB+
    +

    10 przykazan dalo sie zmienic zeby dopasowac je do oczekiwan rzadzacych. Napisz
    jak bedziesz protestowal kiedy zmienia zapisy w KW.

  • 93. Data: 2010-12-29 12:58:11
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl>

    > Tak samo demoralizujaca jest zapowiedz, ze nie bedzie sie karac za +10.
    > To idiotyzm. Ograniczenia nalezy zweryfikowac (byly szumne zapowiedzi,
    > wyszlo jak zwykle), 80-90% zlikwidowac, a nastepnie surowo karac za
    > najdrobniejsze przekroczenie. Tym sposobem jest szansa, ze za 10 lat
    > bedzie w miare normalnie.

    Nie, należy zastąpić ograniczenia znakami informującymi o trudności drogi.
    Kryterium prędkości nic zupełnie nie znaczy. Kierowca może dobrze lub źle
    znać drogę. Może być mniej lub bardziej zmęczony. Droga może być sucha,
    zaśnieżona lub zalodzona. Można jechać drogą bezpiecznie, jechać wolniej
    niebezpieczenie i niebezpiecznie zatrzymać się. Nic kompletnie nie wynika z
    postawienia znaku podającego jakąkolwiek prędkość. To jak już pisałem służy
    tylko podporządkowywaniu społeczeństwa a nie zapewnianiu jakiegokolwiek
    bezpieczeństwa.

  • 94. Data: 2010-12-29 13:01:18
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > A ja nie patrze jakie sa ograniczenia, jade ile mi sie podoba, i przez
    > ostatnie 5 lat tez jeden mandat zaplacilem :-)

    To jest najlepsze :-)

    > To sie chyba myli, bo jak pamietam to cos 85% pijanych zostalo
    > skazanych za ponad 0.5%. U nas jak juz sie pije to duzo.

    A 0,5 to ile piw ?

  • 95. Data: 2010-12-29 13:17:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Dec 2010 12:27:59 +0100, MarcinJM wrote:

    >Walka z "pijakami" i "piratami" przynosi realny, niebagatelny dochod.
    >Inne formy zwiekszania bezpieczenstwa sa kosztogenne.

    Kiedy walka z pijakami tez.
    Cos sie nie udalo przekonac sadow do zabierania samochodow ani
    stosowania wysokich grzywien, moze i slusznie zreszta.
    Wlepiaja odsiadke w zawiasach, a potem trzeba zwalniac przed terminem,
    bo sie w wiezieniu nie mieszcza :-)

    J.

  • 96. Data: 2010-12-29 13:30:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J,

    Wednesday, December 29, 2010, 11:15:07 AM, you wrote:

    > Przyczyna jakas zapewne byla. Moze swiatla, moze remont na jednym
    > pasie, moze plug odsniezajacy. Moze rowerzysta.
    > Kierowca samochodu sam z siebie 30 km/h nie pojedzie.

    Jasssne. Wypadek na drugiej jezdni i autostrada zwalnia w tym miejscu
    do 10 km/h - a za nimi korek na 15 km i się wydłuża.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 97. Data: 2010-12-29 13:34:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Dec 2010 13:30:43 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Hello J,
    >
    >Jasssne. Wypadek na drugiej jezdni i autostrada zwalnia w tym miejscu
    >do 10 km/h - a za nimi korek na 15 km i się wydłuża.

    Ale to po pierwsze pasa zabraklo, po drugie - moze trzeba zwolnic bo
    sie rozni kreca, po trzecie - kazdy chce obejrzec :-)

    J.

  • 98. Data: 2010-12-29 13:39:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J,

    > Ale to po pierwsze pasa zabraklo,

    Nic nie brakło - piszę, że na drugiej jezdni.

    > po drugie - moze trzeba zwolnic bo sie rozni kreca, po trzecie -
    > kazdy chce obejrzec :-)

    A z tyłu się kompletnie "ształuje". I tirmani ruch regulują. Jak
    dobrze, że już nie muszę jeździć A4 :) Niedawno tak trochę policzyłem
    i wyszło mi, że przez 12 lat na A4 przejechałem prawie 200 kkm.
    Porzygać się można.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 99. Data: 2010-12-29 14:15:55
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Przyczyna jakas zapewne byla. Moze swiatla, moze remont na jednym
    > pasie, moze plug odsniezajacy. Moze rowerzysta.

    Czego ? To piątkowy korek wyjazdowy w Wawy na południe ! Jest po prostu tylu
    chętnych. Korek bo trzy pasy zajęte, samochód za samochodem. Więcej nie da
    się już przepchnąć.

    > Kierowca samochodu sam z siebie 30 km/h nie pojedzie.

    No ale według tych teorii wychodzi, że jechałby szybciej niż jadąc 100km/h
    tym piątkowym korkiem. To ja nie wiem czy ktoś takie teorie pociskający jest
    normalny...

  • 100. Data: 2010-12-29 14:29:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 28 Dec 2010 23:13:48 +0100 osobnik zwany niusy.pl
    wystukał:

    nie, w roli posiadacza samochodu

    --
    mst <at> gazeta <.> pl