    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nowy Leaf - co on w sobie ma?
    Date: Mon, 8 Feb 2010 21:56:57 +0100

    On 2010-02-08 20:47:19 +0100, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> said:

    > A możliwości techniczne tego aparatu są większe niż innych
    > zaawansowanych, ale mniejszych? Wydaje mi się, że tylko rozdzielczością
    > tutaj wygrywa.

    Bo ta rozdzielczość jest w tych zastosowaniach, do których dupki są
    stworzone, podstawą podstaw.

    > Reszta parametrów jest nawet słabsza od luster ze średniej półki.

    A jednak dziwnym trafem to nie lustra ze średniej półki są sprzętem
    używanym na poważnych sesjach. Ale to tylko marketing panie!

    > Ale oczywiście ten aparat nie służy do fotografowania sportu i 5fps
    > jest mu niepotrzebnych.

    Fajnie że wreszcie zauwyżyłeś. To nie jest uniwersalne pstrykadełko do
    cioci na imieniny, wycieczkę z bobasem/psem do parku, urlop, czy spacer
    po górach. To jest profesjonalny sprzęt do specyficznych zastosowań,
    nie na ślub, nie na zawody sportowe, ale do ustawianych sesji za spore
    pieniądze, przy których gaże dobrych ślubniaków, to kieszonkowe.

    de Fresz