    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowa moda, zmiana pasa na wydre
    Date: Wed, 2 Apr 2014 13:15:52 +0000 (UTC)
    <lhguiv$puu$1@news.task.gda.pl> <lhh097$9n9$16@dont-email.me>
    <lhh0ff$h5m$3@node1.news.atman.pl> <lhh0lu$9n9$20@dont-email.me>
    <lhh181$h5m$4@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lhh1t0$h5m$7@node1.news.atman.pl>

    Dnia pięknego Wed, 02 Apr 2014 13:04:32 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Tak jak odpisalem juz w innym poscie - kwestia niebezpieczenstwa calej
    > sytuacji jest bezdyskusyjna. Ja odnosze sie do zachowania kierowcy BMW
    > ktore jest najzwyklejszym w swiecie buractwem.

    jazda prawym pasem? A niby dlaczego. Po to jest pas by nim jechać. To co
    proponujesz to to samo co robią TIRmani "uspokajający ruch". Najładniej
    to widać przy wjeździe na Gdański (DC) mimo znaków pokazujących jam ma
    wyglądac zamek połowa usiłuje się z prawego wciskać na lewy 100m
    wczesniej. Jedynym zyskiem jest wiekszy korek

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?