  • 121. Data: 2014-04-02 13:05:18
    Temat: Re: Nowa moda, zmiana pasa na wydre
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-02, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > A mozna?
    > Bo w sumie tez żyje w przeswiadczeniu, ze na naszych nie mozna, bo nasze
    > raczej nie mają 3 pasów ruchu.

    Oczywiscie ze mozna, wielu (w tym Ty) zle interpretuje art. 24 PoRD:
    ---
    10. Dopuszcza się wyprzedzanie z prawej strony na odcinku drogi z
    wyznaczonymi pasami ruchu, przy zachowaniu warunków określonych w ust. 1 i 7:

    1) na jezdni jednokierunkowej;

    2) na jezdni dwukierunkowej, jeżeli co najmniej dwa pasy ruchu na obszarze
    zabudowanym lub trzy pasy ruchu poza obszarem zabudowanym przeznaczone są
    do jazdy w tym samym kierunku.
    ---

    Kluczem tu jest slowo *jezdnia*. Typowa autostrada czy droga ekspresowa
    sklada sie z dwoch jezdni jednokierunkowych rozdzielonych pasem zieleni.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 122. Data: 2014-04-02 13:52:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    AZ wrote:
    > Film nie moj, ale na swojej drodze juz paru takich spotkalem,
    > IMO tacy kretyni powinni miec zabrane PJ.
    >
    > <https://www.youtube.com/watch?v=lnuN4tY4Rnw>

    dokładnie tak...

    gnój z BMW powinien sie grzecznei ustawić w kolejce jak reszta pojazdów
    wyprzedzajaca cysternę...

    też mam szybki i dość mocny wóz ale sa zasady kultury których warto
    przestrzegać.

  • 123. Data: 2014-04-02 14:03:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Bez przesady - grzecznie włączył kierunkowskaz na co gość na lewym
    > skasował odstęp. Eskalacja nastąpiła w momencie skasowania odstępu -
    > włączenie kierunkowskazu niczego nie inicjowało.

    ku...a dawaj stówę, grzecznie cie proszę...

    no dawaj bo ci przypie.....ę. co ci tam głupia stówa ty fi...cie...

    Pizg pizg...

    no widzisz jakbyś grzecznie dał od razu to byś nie musiał po mordzie
    oberwać.

    to twoja wina sprowokowałeś mnie swoja chamską odmową.

    Panowie usprawiedliwiacie gangsterskie zachowanie kierowcy BMW.

    Jak sobie pan kierowca wrzucił kierunkowskaz to ma prawo do jednego... ma
    prawo grzecznie czekać aż go ktoś wpuści albo jak będzie miejsce do
    włączenia sie do ruchu. Przypomnijmy sobie też definicję zajechania drogi.

    zachowanie kierowcy BMW to jest wymuszenie pierwszeństwa przejazdu ponadto
    próba staranowania pojazdu co można by zakwalifikować jako celowe dążenie do
    spowodowania wypadku. Jakbym był sędzią to bym zabrał PJ na kilka lat.

    to tyle dla normalnych inaczej.

  • 124. Data: 2014-04-02 14:05:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Któryś z kolei? Ilu Ci się takich trafia na autostradzie? Bo mi jeden
    > na kilka przejazdów.

    > Ale to nie sklep.

    w sklepie kierowca BMW może dać ci w mordę jak go nie wpuścisz fr...rze

  • 125. Data: 2014-04-02 14:08:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ależ oczywiście, że nie. Po prostu spotkały się dwa buraki i nastąpiła
    > eskalacja bez sensu.

    imho burakiem jest burak z BMW a tamten facet broni swoich praw...

    jak przyjdz kierowca tego BMW i cie "poprosi" żebyś wyskoczył z portfela to
    też mu go bez szemrania oddasz?

  • 126. Data: 2014-04-02 14:13:49
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Tue, 1 Apr 2014 22:35:17 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Hello jerzu,
    > Oczywiście - działa ten art. 3, którego tak nie lubisz. I przy okazji
    > 4 też.

    I te artykuły dotyczą tylko forda? Rany, ale kalizm...

    > [...]
    > W życiu by mi do głowy nie przyszło przepychanie się na autostradzie z
    > innym samochodem tylko dlatego, że mi się przed nos pakuje.

    Czyli - biorąc pod uwagę fakt, że tak dzielnie bronisz kierownika bmw -
    wygląda na to, że przepychanie się na autostradzie z innym samochodem
    tylko dlatego, że nie zahamował na widok twojego kierunkowskazu, do
    głowy by ci jak najbardziej przyszło?

    Roman, ja cię proszę, ochłoń.

  • 127. Data: 2014-04-02 14:16:51
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Tue, 1 Apr 2014 11:48:51 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Płynność szlag trafia prze gaz-hamulec-gaz-hamulec a nie przez płynną
    > jazdę na zamek.

    Zamek na autostradzie przy wyprzedzaniu zawalidrogi? O jeżu...

  • 128. Data: 2014-04-02 14:36:44
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 01.04.2014 o 11:48 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    pisze:

    > Dlaczego specjalne? Wystarczyło nie przyśpieszać i nie hamować za
    > chwilę bez sensu kasując miejsce, które było.
    > Jadąc w odstępie zgodnym z przepisami jest miejsce na wjazd dwóch
    > TIRów a nie tylko jednej osobówki.

    W sklepie w kolejce do kasy też wpuszczasz przed siebie omijających
    kolejkę "dla płynności ruchu"?

    --
    SW3
    ----

  • 129. Data: 2014-04-02 14:36:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Apr 2014 14:08:01 +0200 osobnik zwany Marek Dyjor
    napisał:

    > imho burakiem jest burak z BMW a tamten facet broni swoich praw...

    jasne. bo jakby go wpuścił to urażona duma zjadła by mu mózg

    > jak przyjdz kierowca tego BMW i cie "poprosi" żebyś wyskoczył z portfela
    > to też mu go bez szemrania oddasz?

    ciekawe masz prównania

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 130. Data: 2014-04-02 14:37:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Apr 2014 14:05:36 +0200 osobnik zwany Marek Dyjor
    napisał:

    > w sklepie kierowca BMW może dać ci w mordę jak go nie wpuścisz fr...rze

    jeździsz beemką?