  • 21. Data: 2009-08-17 09:09:50
    Temat: Re: Nolan N103 - hałas
    Od: " Bartek" <b...@g...pl>

    > http://www.otoria.pl/ochrona_motocyklisci.php takie kosztują, OIDP, 120 zł
    > za parę. Jak się do nich przyjedzie w Poznaniu i zrobi formę, oczywiście.
    >
    > Jak się przeszedłem do najbliższego audiologa to się dowiedziałem że
    > on może zrobić formę, a potem prześle ją do otorii (bo to jeden z chyba 2
    > czy 3 zakładów w Polsce które się tym zajmują) więc musiałby się dowiedzieć
    > ile to będzie kosztować w zasadzie. :-)

    Jutro rozpoczynam procedure zakupu stoperow (w zasadzie filtrow) Otorii.
    W Warszawie na ul. Wareckiej w CTS (Centrum Terapii Sluchu) pobieraja wycisk
    ucha i przesylaja do Otorii. W poznaniu w ciagu okolo 7 dni wykonuja filtr i
    przesylaja do kilenta. Koszt wykonania to aktualnie 140 PLN.

    W ostatnim bodajze Motocyklu znalazlem reklame kaskow Scorpion.
    http://scorpionsports.eu/

    Ciekawy patent w nich zastosowano. Pompowany kolnierz i poduszki policzkowe.
    Jutro podjade do Olek Motocykle (diluja tymi kaskami) i obmacam produkty. Moze
    da sie przetestowac.

    Nie wiem tylko jak z jakoscia kaskow. Niby TUV i atest CE maja...

    --
    B.

  • 22. Data: 2009-08-17 09:21:20
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 17 Aug 2009 11:09:50 +0200, Bartek <b...@g...pl>
    wrote:

    [...]
    > W ostatnim bodajze Motocyklu znalazlem reklame kaskow Scorpion.
    > http://scorpionsports.eu/
    >
    > Ciekawy patent w nich zastosowano. Pompowany kolnierz i poduszki
    > policzkowe.
    [...]
    > Nie wiem tylko jak z jakoscia kaskow. Niby TUV i atest CE maja...

    Ale tylko w niektórych, EXO-1000 ma pompowane poduszki policzkowe
    a EXO-700 czy EXO-400 już nie. Na webbikeworld.com nieźle je oceniają
    ogólnie. A ja to bym chętnie sobie EXO-700 Neon sprawił. :-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 23. Data: 2009-08-17 09:33:39
    Od: " Bartek" <b...@g...pl>

> [...]
    > a EXO-700 czy EXO-400 już nie. Na webbikeworld.com nieźle je oceniają
    > ogólnie. A ja to bym chętnie sobie EXO-700 Neon sprawił. :-)

    No tak. Tylko tysiączek się pompuje.
    Ale tez jest OK.
    Jutro podjade do sklepu i obmacam.
    Zdam relację.

    B.

  • 24. Data: 2009-08-17 09:53:00
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" napisał w wiadomości

> [...]
    > oceniają
    > ogólnie. A ja to bym chętnie sobie EXO-700 Neon sprawił. :-)

    Chyba do zamiatania. (:

    --
    Jasio
    vx etz

  • 25. Data: 2009-08-17 18:11:27
    Od: "Marcin" <a...@i...pl>

> [...]
    > wycisk ucha i przesylaja do Otorii. W poznaniu w ciagu okolo 7 dni
    > wykonuja filtr i przesylaja do kilenta. Koszt wykonania to aktualnie

    Mam, używam. Jak dla mnie - idealnie. Nie sa to stopery, czyli wszystko
    słychać. Można swobodnie rozmawiac. Ale w czasie jazdy jest znacznie ciszej.

  • 26. Data: 2009-08-18 21:17:06
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 17 Aug 2009 11:53:00 +0200, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    [...]
    > Chyba do zamiatania. (:

    No wolałbym kask pomalowany jednolicie na oczojebną czerwień lub
    pomarańcz niż neonową zieleń ale ogólnie kaski high visibility jakoś
    nie są popularne, w przeciwieństwie do głosnych tłumików. Strangely
    enough. :->

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 27. Data: 2009-08-19 09:28:23
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

> [...]
    > pomarańcz niż neonową zieleń ale ogólnie kaski high visibility jakoś
    > nie są popularne, w przeciwieństwie do głosnych tłumików. Strangely

    Najnowszą kolecję "high visibility" z Hein Gericke widziałeś?
    Też mało popularna zapewne.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 28. Data: 2009-08-20 20:51:19
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 19 Aug 2009 11:28:23 +0200, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    [...]
    > Najnowszą kolecję "high visibility" z Hein Gericke widziałeś?

    Nie, ale sobie wyguglałem. Fajna. :-)

    > Też mało popularna zapewne.

    U nas zapewne tak. Na Zachodzie ciuchy hi-viz sprzedają się nieźle
    już od dłuższego czasu, np. Aerostitch Darien
    http://www.webbikeworld.com/r2/aerostich/darien-jack
    et.htm
    czy Tourmastera różne (np. ten:
    http://www.webbikeworld.com/r4/tourmaster-epic-jacke
    t/ )

    W UK sporo tego widziałem, a u nas jakoś rzadko. :-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik