    From: " Bartek" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Nolan N103 - hałas
    Date: Mon, 17 Aug 2009 09:09:50 +0000 (UTC)

    > http://www.otoria.pl/ochrona_motocyklisci.php takie kosztują, OIDP, 120 zł
    > za parę. Jak się do nich przyjedzie w Poznaniu i zrobi formę, oczywiście.
    >
    > Jak się przeszedłem do najbliższego audiologa to się dowiedziałem że
    > on może zrobić formę, a potem prześle ją do otorii (bo to jeden z chyba 2
    > czy 3 zakładów w Polsce które się tym zajmują) więc musiałby się dowiedzieć
    > ile to będzie kosztować w zasadzie. :-)

    Jutro rozpoczynam procedure zakupu stoperow (w zasadzie filtrow) Otorii.
    W Warszawie na ul. Wareckiej w CTS (Centrum Terapii Sluchu) pobieraja wycisk
    ucha i przesylaja do Otorii. W poznaniu w ciagu okolo 7 dni wykonuja filtr i
    przesylaja do kilenta. Koszt wykonania to aktualnie 140 PLN.

    W ostatnim bodajze Motocyklu znalazlem reklame kaskow Scorpion.
    http://scorpionsports.eu/

    Ciekawy patent w nich zastosowano. Pompowany kolnierz i poduszki policzkowe.
    Jutro podjade do Olek Motocykle (diluja tymi kaskami) i obmacam produkty. Moze
    da sie przetestowac.

    Nie wiem tylko jak z jakoscia kaskow. Niby TUV i atest CE maja...

    --
    B.