  • 1. Data: 2009-08-12 05:11:18
    Temat: morderca iest kims innym...
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    http://wyborcza.pl/1,100503,6828746,Morderca_jest_ki
    m_innym_niz_to_opisuja_media.html

  • 2. Data: 2009-08-12 06:53:16
    Temat: Re: morderca iest kims innym...
    Od: "blachu" <b...@o...pl>

    Uzytkownik "scibor1" <s...@e...pl> napisal w wiadomosci
    news:bd19fed7-948d-4c99-816e-326163d11303@o15g2000yq
    m.googlegroups.com...
    > http://wyborcza.pl/1,100503,6828746,Morderca_jest_ki
    m_innym_niz_to_opisuja_media.html

    Witam

    Nie znam statystyk, ale 1 sierpnia koledze wyjechala "na stopie" kobieta
    mieszczaca sie w tej grupie wiekowej.
    Cale szczescie, ze nie jechal szybko bo skonczylo sie tylko na szlifie i
    potluczeniach.

    Pozdrawiam
    Andrzej
    _________________
    XJ600S Diversion '98

  • 3. Data: 2009-08-12 07:30:08
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    blachu pisze:

> [...]
    > mieszczaca sie w tej grupie wiekowej.
    > Cale szczescie, ze nie jechal szybko bo skonczylo sie tylko na szlifie i

    No właśnie trafiła go statystyka:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2009-08-12 08:43:49
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Monster"
    No właśnie trafiła go statystyka:-)

    I "higiena psychiczna motocyklisty" :) :) :)

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 5. Data: 2009-08-12 08:45:07
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 12 Aug 2009 08:53:16 +0200
    blachu wrote:

> [...]
    > mieszczaca sie w tej grupie wiekowej.
    > Cale szczescie, ze nie jechal szybko bo skonczylo sie tylko na szlifie i

    Ale to działa też w drugą stronę.

    Kto Ci się najczęściej pcha pod koła? Starsze babcie na rowerach, piesi
    typu mamusia z synkiem za rączkę albo ta sama babcia tylko bez roweru
    a z wnuczkiem, osoby które nie jeżdżą w ogóle albo sporadycznie(vide
    niedzielni kierowcy).

    Jeżeli ktoś jest pieszym od święta a na codzień jeździ to troche inaczej
    na to patrzy i nie pcha się na maskę. Jakbym był w stołecznej, to w każdej
    rubryce kolumny "PRZYCZYNA WYPADKU" mógłbym wpisać śmiało 'brak wyobraźni'.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 6. Data: 2009-08-12 09:28:55
    Od: Kita <a...@g...com>

    On Aug 12, 10:45 am, Sqeeb <s...@i...community> wrote:
> [...]
    > rubryce kolumny "PRZYCZYNA WYPADKU" mógłbym wpisać śmiało 'brak wyobraźni'.

    No fakt wszystko fajnie. Ale artykuł nie rozgrzesza wcale sprawców
    wypadków, piętnuje tylko kretynizm, bezmyślność brak wyobraźni
    WSZYSTKICH - pieszych, kierowców samochodów, motocyklistów itd.

    Jednym słowem - uczyć nie zakazywać, uświadamiać ludzi, a nie karać.

    --
    Kit@

  • 7. Data: 2009-08-12 09:34:29
    Od: marider <m...@g...pl>

    scibor1 pisze:
    > http://wyborcza.pl/1,100503,6828746,Morderca_jest_ki
    m_innym_niz_to_opisuja_media.html

    Tak wlasnie jest a kazdy na drodze w Pl jest przeciez "mistrzem
    kierownicy" z dziura w mozgu. Gosc dobrze prawi.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 8. Data: 2009-08-12 10:04:00
    Od: Ruda_Zaba <d...@r...pl>

    On 12 Sie, 11:28, Kita <a...@g...com> wrote:

    > Jednym słowem - uczyć nie zakazywać, uświadamiać ludzi, a nie karać.

    Uczyc... heh.
    Po co sie uczyc, skoro w PL kazdy po 20/30h jazdy jezdzic juz umi?
    Jakos w zeszlym tygodniu oglaldalam cudny reportaz na TVN. Najlepsze
    podsumowanie swiadomosci, to wypowiedz panny tuz po egzaminie
    (zdanym):
    Bylo trudno, bo wjechalam na rondo, no a te ronda to strasznie ciezkie
    sa bo jest strasznie duzo swiatel i nie wiadomo jak jechac. Czy umiem
    jezdzic? No jasne, ze umiem.

    cycki opadajo (ale to pewno dlatego, ze ja jezdzic nie umiem).

    pzdr
    --
    Ruda aka Ruda_Zaba
    Nie jestem baba, jestem ufoludkiem.

  • 9. Data: 2009-08-12 12:07:01
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kita pisze:
    > Jednym słowem - uczyć nie zakazywać, uświadamiać ludzi, a nie karać.

    karać. ale nie tak jak się kara. karać przez uświadamianie (upomnienie
    ustne) tych, którzy łamią przepisy nie zagrażając zupełnie nikomu, karać
    dużymi mandatami debili, którzy zagrażają sobie lub innym.
    jak? nie chować się po pierdolonych krzakach, tylko patrolować ulice!
    PATROLOWAĆ i douczać! zatrzymywać po pierwszym, zagrażającym,
    niebezpiecznym wykroczeniu, nie po nagraniu 20min filmu. a nie łatac
    dziurę budżetową bo tak.
    tak więc, najpierw zacząć od zmian w policyjnym myśleniu, a potem, jak
    się już nauczą, niech częściej biegają do szkół na prelekcję. ja lubiłem
    jak milicjant przychodził do podstawówki i uczyli nas jak się jeździ
    rowerem po ulicy.
    o szkoleniu kierowców nic nie napisze, bo najlepszy uczeń ze szkoły,
    może byc największą pierdołą na drodze.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 10. Data: 2009-08-12 12:21:15
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "gildor"

    karać.

    ...CUT...

    Ja pieudole jaki kolega trafny, normalnie nie podejrzewalem...Powaga

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

    P.S. Tez lubilem te spotkania z ORMO-wcami bo milicja miala inne zadania...